2019 оны 10-р сарын 20
13 цаг 15 минут

Эрүүл, эрч хүчтэй амьдрах энгийн 7 хэвшил

Өнөөгийн нийгэмд хөгшин залуу гэлтгүй бүх хүмүүс л элдэв стрессд орж, өвчин эмгэг ярих болжээ. Үүнээс ангижрах хамгийн энгийн өдөр тутмын 7 хэвшил байдгийг та мэдэх үү.

 Их хотын нягтаршил ихсэж, нийгэм хөгжихийн хэрээр хувь хүний амьдралыг тойрсон олон асуудлууд эргэлдэж сэтгэл гутрал, байнгын стресс, байнгын толгой өвдөх, нуруу, хүзүү хөших, даралх ихсэх, чихрийн шижин тусах, таргалалх, амархан ядарч, сульдаж амьдралын идэвхигүй болох, нойр муудах, ойр ойрхон өвчин эмгэг ороох гэх мэт маш олон асуудлууд гарч ирж байна. Үүнээс болж хувь хүний сэтгэл санаа тайван бус болох, уур ундуйцал хүрэх, хямрах, өөртөө итгэлгүй болох ажлын бүтээмж бүүрах зэрэг маш болон сөрөг нөлөөтэй. 

Ийм хүнд байдлыг чухам юу үүсгэдгийг та мэдмээр байна уу? Энэ бол бидний амьдралын буруу хэвшилээс л үүдэлтэй юм. Илчлэг, өөх тос ихтэй, химийн гаралтай шарсан хуурсан хоол, түргэн хоол, сахарын агууламж ихтэй хоолыг зүй зохисгүй цагийн хувиарлалтгүй идэх, хүний биед шаардлагатай амин дэм, эрдсийг хоол хүнснээсээ авч чадахгүй байх, байнга оройтож унтах, үргэлж TV эсвэл Facebook ухаж хүзүү, нуруу хөших, нүдний хараа муудах, хөдөлгөөн дутагдсанаас дээрх бүх асуудлууд эхлэлтэй.

Үүнээс гарах хамгийн амархан аргууд бий. Та ингэхийн тулд зүгээр ч өдөр тутмын амьдралдаа дараа 7 хэвшлийг л мөрдөх хэрэгтэй. Ингэснээр таны бодисын солилцоо сайжирч, бие мах бод сэргэж, эрч хүч амтагдаж сэтгэл санаа бие бялдрын эрүүл чийрэг хэмнэлд орох болно. Үүнд:

 1. Цэвэр ус ууж хэвш - Хүн өөрөө уснаас бүрддэг тул ус хүний биед хамгийн хэрэгтэй эрдэс юм. Өглөө босоод ус ууж хэвш. Шингэн зүйлсээс ус хамгийн эрүүл ундаа. 

 2. Жимс жимсгэнэ, хүнсний ногоог түлхүү хэрэглэ.

 3. Хөдлөхөөс бүү залхуур, алхахыг илүүд үз - Цадталаа хоол идчихээд зурагтаа асаагаад буйдан дээрээ хэд л бол хэдэн цаг хэвтдэг бол та богино наслана, өвчин эмгэг амархан тусна. Ямар ч үед дасгал хөдөлгөөн, алхах гүйхийг илүүд үз.

 4. Эрт унтаж амар - Өнөөгийн залуус хүүхдүүдийн хамгийн муу, аюултай зуршил бол оройтож унтах юм. Оройтож унтсанаар хүний бие организм биологийн цагаараа ажиллах хэмнэлээ алддаг. Ингэсээр амархан ядрах сульдах, дархлаа муудах, эрч хүч алга болж амархан стресс, өвчин эмгэгт баригддаг. Тиймээс эрт унтаж хэвшээрэй. 

 5. Бүхэл үрийн гурил, будаа хэрэглэ - Бор гурил, хөц будаа, гурвалжин будаа, шар будааг эрүүл мэндэд тустай шижир алт гэдгийг хүмүүс мэддэггүй. 

 6. Хамгийн аз жаргалтай болгодог зүйл эсвэл мөрөөдөл, зорилгынхоо тухай өглөө, оройд байнга бодож бясалгаж бай. Энэ нь таныг сэтгэл гутралаас сэргийлж урам зоригтой, өөртөө итгэлтэй, өөрийн гэсэн зорилготой байхад тусладаг хамгийн гол зүйл. Өглөө сэрээд усаа ууж байхдаа мөрөөдлөө бод, төсөөл, орой унтахаар орондоо орохдоо зорилгоо биелсэн байна гэж төсөөл. Та сайхан амрахаас гадна сайхан зүүд зүүдлэнэ. 

 7. Архи, шар айраг, тамхи татах, компьютерийн ард удаан суух зэрэг элдэв муу зуршлаа багасга. Бүр хая. Илүү сайхан, амттай, сонирхолтой зүйлс амьдралд зөндөө бий.

0
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд zaluu.com хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан бөгөөд мөн IP хаяг ил гарсан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэл бичих

Шинэ мэдээ

6 сарын 21нд “Галт цагираг” хэмээх нар хиртэх үзэгдэл тохионо.8 цаг 8 минутын өмнөТокио-2021: Олимпийн наадам хойшилсонтой холбоотойгоор 20-60 тэрбум долларыг нэмж санхүүжүүлнэ8 цаг 18 минутын өмнөБИЧЛЭГ: Оросуудад мах хандивласных төлөө монголчуудыг доромжлов8 цаг 28 минутын өмнөФото: Дэлхийн шар үстэй бүсгүйчүүдийн өдөр8 цаг 38 минутын өмнөТрамп: "Антифа" хөдөлгөөнийг алан хядагч байгууллага гэж зарлана8 цаг 48 минутын өмнөТэрүнофүжи: Зодог тайлъя гэж багшдаа 5 удаа хэлсэн8 цаг 58 минутын өмнөКОВИД-19 | Онлайнаар худалдаа хийхдээ анхааралтай ханд9 цаг 8 минутын өмнөБразил халдварын улмаас нас барсан хүний тоогоор дөрөвдүгээрт жагсаж эхэлжээ9 цаг 8 минутын өмнөФлойдын хэрэг: Вашингтонд хөл хорих цаг тогтоож, Трамп "нуугджээ"9 цаг 18 минутын өмнөНҮБ-ЫН ХҮҮХДИЙН САН, НҮБ-ЫН ХАМТАРСАН МЭДЭГДЭЛ9 цаг 28 минутын өмнөЗӨВЛӨМЖ: ЗУСЛАНД ГАРАХДАА ХАЛДВАРТ ӨВЧНӨӨС ХЭРХЭН УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ ВЭ?9 цаг 38 минутын өмнө46 настай Жорж Флойд амиа алдсаныг эсэргүүцэгчид цагдаагийн газрын байрыг шатаажээ9 цаг 48 минутын өмнөОрхон сумын 70 өрх өрхийн амьжиргаагаа сайжруулах төсөлд хамрагджээ9 цаг 58 минутын өмнөХөлбөмбөгийн талбайн ажил 40 гаруй хувьтай байна6 сар 1. 12:30ОХУ-д КОВИД-19-ийг долоо хоногийн дотор устгадаг эм бүтээжээ6 сар 1. 12:20Элчин сайд Ё.Отгонбаяр: Оройн цагаар сэлгүүцэхгүй байхыг зөвлөж байна6 сар 1. 12:10С.Чинзориг: Энэтхэгт суралцаж байгаа 357 ламхайн 219-ийг нь авчрахаар боллоо6 сар 1. 12:04Таван залуу гэр бүл байшинтай болохоор гэрээгээ байгуулав6 сар 1. 12:00Э.НОМИН: БҮЖИГ ЗАЛУУ НАС, ГОО ҮЗЭСГЭЛЭНГ ХАДГАЛАХАД ТУСАЛДАГ6 сар 1. 11:50Сонгуулийн үеэр коронавируст халдвар (COVID-19)-аас сэргийлэх журам6 сар 1. 11:40Санчо нэг улиралд +15 гоол оруулж, дамжуулалт өгсөн анхны хөлбөмбөгч6 сар 1. 11:37ХҮҮХДИЙН БАЯРААР ЭЭЖИЙГЭЭ БЭЛГЭНД АВМААР БАЙНА6 сар 1. 11:30АНУ-ын 30 орчим хотод эсэргүүцлийн жагсаал тав дахь өдрөө үргэлжилж байна6 сар 1. 11:20ХӨСҮТ: 6 оюутны давтан шинжилгээнээс коронавирус илэрч, батлагдсан тохиолдол 185 боллоо6 сар 1. 11:13Стэмфорд хотын цагдаа нар өвдөг дээрээ сөхрөн хүндэтгэл үзүүлэв6 сар 1. 11:10ЭЭЖИЙН ТҮҮХ6 сар 1. 11:00ОХУ-ын мэдэлд байсан найман байрыг Монгол Улсын өмчид авлаа6 сар 1. 10:50Сонирхолтой статистик: Манай улс 1.2 сая хүүхэдтэй6 сар 1. 10:50Усанд амиа алдсан дөрвөн хүүхдийн дурсгалд зориулж 5000 зул өргөлөө6 сар 1. 10:40ВИДЕО: АНУ-ын 10 гаруй хотод мөргөлдөөнөөс сэргийлж хөл хорио тогтоолоо6 сар 1. 10:30
© 2008 - 2020 он. Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан.