Нийслэлийн Засаг даргын зөвлөлийн хурал боллоо. Хурлаар Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газар болон “Сити баз консалтинг” ХХК-тай байгуулсан гэрээний биелэлтийг шалгаж, үйл ажиллагааг сайжруулах санал боловсруулах Ажлын хэсэг тайлангаа танилцуулав.
Тус компани таван чиг үүрэгтэйгээр анх 2017 онд байгуулагдсан. Анх 324 хүний орон тоотой байсан бол өдгөө 189 хүн ажиллаж байна. Нийслэлийн Засаг даргын 2017 оны захирамжаар Нийслэлийн нийтийн тээврийн үйлчилгээний хөлс төлөлтөд хяналт тавих шалгагчийг ажиллуулах гэрээ байгуулах эрхийг Нийтийн тээврийн газрын даргад олгосон байдаг. Энэ дагуу 2017 оны гуравдугаар сард байгуулагдсан “Сити баз консалтинг” ХХК-тай наймдугаар сарын 18-нд гэрээ байгуулжээ. Гэрээ есөн зүйл, заалтаас бүрдсэн бөгөөд дөрвөн удаа гэрээг сунгаж, өөрчлөлт оруулсан байна. Гэрээний гол зорилго нь нийтийн тээврийн үйлчилгээний шугамын орлогыг нэмэгдүүлэх байсан ч гэрээ байгуулснаас хойш орлого жил бүр буурчээ. Өөрөөр хэлбэл, гэрээгээр хүлээсэн үүргээ нэг ч удаа биелүүлээгүй гэсэн үг юм. 2017 онд нийслэлийн нийтийн тээврийн орлого 50 тэрбум байсан бол 2018 онд 43 тэрбум, 2019 онд 36, 2020 онд 27, 2021 онд 25 тэрбум болж, 50 хувиар буурчээ. Гэсэн атлаа нийслэлийн төсвөөс гарч байгаа мөнгөн дүн нэмэгдсээр ирсэн байна. 2017 онд нийслэлийн төсвөөс нийтийн тээврийн байгууллагуудад 50 тэрбум төгрөг олгож байсан бол 2021 онд 105 тэрбум болж өсжээ. 2015 оноос хойш 360 тэрбум төгрөгийг дээрх аж ахуйн нэгжүүдэд өгсөн байна.
Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газраас “Сити баз консалтинг” компанитай байгуулсан гэрээгээ сар тутам дүгнэдэг ч хангалттай, бүрэн хангалттай гэж дүгнэдэг. Үзүүлэлтийг дүгнэх дүрэм, журам байдаггүй. Шүүхийн шийдвэр энэ гэрээг хууль бус, ашиг сонирхол, албан тушаалын гэмт хэрэг үйлдэгдсэн байна гэж гарсан ч одоог хүртэл гэрээ үргэлжилж байгаа юм. Тус компанид гэрээ байгуулсан цагаас хойш 17.1 тэрбум төгрөгийг нийслэлийн төсвийн орлогоос өгчээ. Жил бүр 3-4 тэрбум төгрөг өгсөн боловч төсвийн орлогыг сайжруулах үүргээ биелүүлээгүй байна. Иймээс гэрээний хэрэгжилт бүрэн биелээгүй тул гэрээг цуцлах саналыг Ажлын хэсгээс гаргалаа.
Зөвлөлийн гишүүд энэ асуудлыг нэг тийш шийдэх цаг болсон гэдгийг тодотгоод, нийтийн тээврийн хотоос мөнхийн татаастай байдлыг цэгцэлж, зоригтой шийдвэр гаргах хэрэгтэй байгааг онцолж байв. Ажлын хэсгийн дүгнэлтийг үндэслэн зөвлөлийн хурлаас тэмдэглэл гарч, тус гэрээг холбогдох хууль, тогтоомжийн хүрээнд цуцлахыг Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газарт үүрэг болгов.
40 сэтгэгдэлСэтгэгдэл бичих
Жолооч нарын кармаанд 50 хувь нь орж бгаа шд.
Нийтийн тээвэр - хотын даргын хийх ёстой ажил. Хийх ёстой ажлаа огт хийдэггүй, худлаа ярьдаг, их мөнгө батлуулж аваад үр дүн нь харагддаггүй энэ хүнийг яагаад байлгаад байдаг юм бол доо.
Өглөө ** ачаалалын цагаар карт цэнэглэх ТҮЦ үүд ажиллахгүй. Зохион байгуулалттайгаар жолооч мөнгөө хурааж байгаа. Ахмад настнуудын карт хөнгөлөлттэй зорчигч гэж уншдаг болсоноор олон хүн ахмадууддын картыг ашиглах болж орлогод тодорхой хэмжээгээр нөлөөлж л байгаа
Жолооч нар нь хувьдаа мөнгөө авдаг болсон шүү дээ. Яасан оройтож мэддэг юм
8 настай балчираас 80 настай буурал хүртэл бүгд билет авч зорчидог бол энэ зах зээлийн нийгэм юм бол хүмүүс А цэгээс Б цэг хүртэл үйлчилүүлж байгаа биздээ. Энэ улс энэ халамжийн бодлогоо зоригтой цэгцлэх хэрэгтэй. Үнэгүй юм гэж байхгүй шүү
Buh uls orond kart unshuulahaas gadna belen munguu ch hiideg hairtsag baihad yamar ni Mongold l gantshan tiim uil heregjuuldeg bainaa!
жолооч нар кондуктор шиг мөнгө хурааж, мөнгө хариулж өгөөд сууж байгаа. Үүнийг таслан зогсоохгүй бол орлого нь буурсаар л байна
НИЙТИЙН ТЭЭВРИЙН ОРЛОГО БУУРЧЭЭ ЭНЭ НЬ ХҮМҮҮС ТӨЛБӨРӨӨ ТӨЛӨХГҮЙДЭЭ БИШ АВТОБУСАНД 10 ХҮН ОРОХОД 5 ХҮН ЖОЛООЧИД МӨНГӨ ӨГЧ БАЙНА ТҮҮНЭЭС БИШ ОРЖ СУУН БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙН ДОТОР ҮНЭГҮЙ СУУХ ТОХИОЛДОЛ 10 Т ГАНЦ БАЙХ ЖИШЭЭНИЙ МАН ХӨНГЛӨЛТЫН КАРТАА ЦЭГЦЭЛ 10 ХҮН ОРОХОД ДОР ХАЯЖ 3 ХҮН ХӨНГӨЛӨЛТ ЭДЭЛЖ БАЙНА СҮҮЛИЙН ҮЕД ЗАЛУУЧУУД ТЭТГВЭРИЙ КАРТААР хөнгөлөлт ЭДЭЛЖ ИХ ЗОРЧИЖ БАЙНА
Жолооч л их мөнгө авч байгаа харагддаг . Карт цэнэглэх цэг өглөө ажилд явах цагт онгойх гэж байхгүй,
Картгүй ба мөнгө төлдөггүй хүмүүс зөндөө автобусаар үйлчлүүлдэг.
карт цэнэглэдэг газар хангалтгүй,байгаа нэг нь банкы картаар үйлчилдэггүй,хаясан гэмтээсэн дохиолдолд карт олдохгүй байна
ард түмэн мөнгөө маш сайн өгч байгаа эргэлзэх хэрэггүй харин дундаас нь л хулгайлж байгаа тэр нь автобус баазын дарга нар
Албаар өглөө оройдоо цөөхөн автобус пиг чихээстэй явуулж байж яахаараа алдагдалтай байдаг юм бэ .
Жолооч нар нь хармаалаад байхаар аргагүй шүү дээ. Манай дээдчүүд автобусанд суудаггүй болохоор мэдэхгүй л дээ.
Хорионд байсан биш яахаараа орлого нь буурдгийн. Жолоч нар нь бэлэн мөнгө зорчигчдоос нэхэж байгаад авна. 1 буудал дээр суухаар орж ирсэн 5 хүн тутмын 2-3 нь бэлэн мөнгө жолоочид өгч харагддаг. Тэр мөнгө хаачдаг юм бэ. Дахиад дарга нар нь дээгүүрээ идчихдэг юм уу. Яана даа энэ улс маань. Авлигаа хүчрэхгүй, дор бүрнээ идэж уух сэтгэхүйтэй. Яаж сайхан амьдрах вэ. Энэ авлигаа цэгцлээсэй. Төрийн албанд ажиллаж байгаа албан тушаалтнуудын ХОМ-ыг харахаар яаж ингэж баяжиж чадддаг байна гэхээр л хөрөнгөтэй улс байхын.
Жолооч нар оргил ачаалал дуусахаар ажилдаа гарна. Зунжин бол зарим нь 8,45 гээд баазаасаа гарна. Эцсээсээ 3-5 аараа нэг буудлын зайтай гарна. Эцсийн өмнөх буудлуудаас 40 номер хүн авахгүй. Жолооч нь 20 % халааслахаар яаж орлого олох юм. Хянах бололцоо баазад нь, хотын тээдрийн газарт байхад хийдэггүй зохицуулдаггүй. Интернэеээ өөр зорилгоор ашигладаг байх
Бүдүүлэг соёлгүй оркууд хэзээ ч соёлжихгүй.
Их мэдэгч нар олон хуцахын оронд жолоочид мөнгө өгөхөө л больчих л доо. 2 дугаарт орлогоор нь жолооч нарыг цалинжуулдаг болох хэрэгтэй.
Монгол шиг хоцрогдсон улсад автобусны карт зохихгүй. Буцаад кондуктортой болгосон дээр байхаа
Ёстой чиг
Bugd joloochd ni munguu uguud yadag sh dee Uuniig zogsoovol orlogo nemegdeh l baih
Автобусны мөнгийг 300 төг болгоод үзвэл яах бол. Жолоочид мөнгө өгөх явдал зогсох болов уу.
Анхнаасаа автобусны карт, U-money гэж Бат-үүл баатар нэвтрүүлэхдээ Солонгосын компанид давуу эрх олгосон, 5000 кондукторын ажлын байрыг булааж авснаар хичнээн эмэгтэйчүүд ажилгүй болж, хэдэн айлын амьдрал хүндэрснийг тухайн үеийн үйлдвэрчний эвлэлийн удирдлагууд хараагүй, сонсоогүй өнгөрөөсөн. Ерөнхийдөө хөгжил дэвшил гэх боловч нийслэлийн нийтийн тээврийг элгээр нь мөлхүүлсэн шийдвэр байсан юм.
Бас ковидтой төмөр сав
Заваан, хүйтэн , соёлгүй, хоцрогдсон төмөр саванд хэн суудгийн
Ийм муухай нийгэмтэй улс хэзээ ч хөгжихгүй. Монголоос явах юмсан.
Төрөөс татаас өгдөг болохоор жолооч нараа хянахыг хүсэхгүй бна Татаасыг нь зогсоо
АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧ НАР БОЛ ХАМГИЙН АЮУЛТАЙ БӨГӨӨД ХАРМААНЫ ХУЛГАЙЧ НАРААС ДОР ХУЛГАЙЧ НАР ӨДӨР БОЛГОН ЦАГ ДУТАМ МИНУТ ДУТАМД ХУЛГАЙ ХИЙЖ БАЙНА . ЭД НАР ӨСВӨР ҮЕИЙНХНИЙГ МААНЬ ХУЛГАЙГ ХИЙЖ БОЛДОГ ЮМ БАЙНА ГЭСЭН ОЙЛГОЛТЫГ ТОЛГОЙД НЬ ХИЙЖ БАЙНА. ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ГИШҮҮД ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ АВТОБУСАНД СУУГААД ХАРААРАЙ ЦААНА ЧИНЬ ХЭДЭН ЗУУН ХУЛГАЙЧ НАР ӨДӨР БҮР ИРГЭДИЙГ УЛСЫГ ТОНОЖ БАЙНА БИДНИЙ ХҮҮХДҮҮДИЙН НҮДЭН ДЭЭР
жолооч нь касс нярав хулгайч хараалч бүгдийг амжуулдаг бохир заваан яаж өөдөлхөв бэлэн мөнгө тараадаг юм шиг бгаа юм компанид нь тэгээл ёолохгүй байхгүй юу дээ
Жолооч нар бэлэн мөнгө халааслаад л байдаг. 1 жолооч 1 өдөрт 100к лав хийдэг байх. Хулгайч нараар жолоодуулаад байхаар орлого бууралгүй яахав дээ.
Автобус бааз, жолооч аль алинд но буюу асуудал байгааг маш сайн шалгах ёстой !
:5хүний 1 нь ЖОЛООЧИД өгөхөөр юу болох юм хяналтын гэх хоолы сав хүүхэнүүд хэрэггүй
Зорчигчид ихэнхдээ бэлэн мөнгө өгч харагдах юм. Үүнийг жолооч авдаг Тэгэхээр яаж байгууллага, баазад орлого орховдээ. Ийм байдал хэвийн үзэгдэл болсон. Зөвхөн картаар зорьчуулах хэрэгтэй. Улсаас өгч буй нөхөн олговорт өндөр хяналт тавих хэрэгтэй. Ер нь зорчигчдын төлбөр жолоочийн халаасанд орж байгаа нь нууц биш. Зорчигчид төлвөрөө нэг бүрчлэн төлж харагддаг. Гэхдээ бэлнээр жолоочид. Энэ байдлыг сайтар зохицуулбал орлого нэмэгдэхээр байна. Даанч автобус баазууд юуч хийхгүй, орлого нэмэгдүүлэх, шудрага байдлыг тогтооход анхаарахгүй байна.
жолооч нар нь бэлнээр кармалчихаж байгаа юм чинь дээ
Хамгийн гол автобус хоорондын зайг зохицуулах, жолооч мөнгө авдаггүй болох, хянагч нэртэй олон хүнээ цөөлөх карт цэнэглэгчээс илүүтэй билет уншуулалтад хяналт тавих, үйлчлэх хугацааг сунгах, богино эргэлтийг олон болгох, парк шинэчлэлт хийх зэрэг ажлуудыг хийх болжээ.
жолооч нар нь бэлэн мөнгийг бараг нэхэж авна шалгагч гэж бөөгнөрч зогссон хэдэн хүн
10 khun orj irehed 4 ni joloochid munguu belneer uguhuur argagui shtee malnuudaa
Хотын тээдрийн удирдах газар давхар хяналт тавимаар байна
Яаж орлого нэмэгдэх юм. Хэдэн жолооч нь орой гарч эрт бууж байгааг огт хянахгүй. Дээр нь жолооч нар нь бэлэн мөнгө авна. Ар араасаа цувраад вагон шин явна. 5 мин зайтай гэдэг ч ямар ч бололмжгүй хүрэлцэхгүй. Тйим учраас 10 мин зай барийд явбал орлого нэмэгдэнэ. эцсээс бүлгээрээ гарч байгаа нэг чиглэлд яаж орлого төвлөрөх юм. Дэндүү замбараагүй байна
Автобуснууд дураараа явдаг болсон. Цахим хяналт гараад амар болсон баймаар. Ямар ч дисдетчерын удирдлага байхгүй. Зунжин-ТЭЦ 4 гэхэд зургаад ажил тараад суух гэхээр бүгд нэг буудлын зайтай ар араасаа цувраад гарчихсан байдаг. Орой болохоор бүгд зургаа найм гээд буучихдаг. 40 номер эцсийн өмнөх таван шараас хүн авахгүй. Буудал өнгөрч зогсоод 2-3 яваад өгдөг. Хариуцлага байхгүй. Өглөө Зунжингаас хамгийн эхний автобус гараад Тэц 4 д ирэхэд 8,40 болно. Харуулын хэдэн хүн цэргийнх болохоор их сандарна. Наймд цугладаг.