Автодидакт өнгөрсөн үетэйгээ тооцдог

| Батжаргал Сэнгэдорж

Нигүүлсэл ба өөрийгөө батлах хэрэгцээ хоёрын хоорондох хурцадмал байдал дуусч байна Үндэс ба хэмнэл: Хөгжим дэх амьдрал (Eerdmans, 389 х.), Нэшвиллийн хөгжмийн продюсер Чарли Пийкокийн дурсамж. Өөрийгөө аутодидакт гэж тодорхойлсон Peacock өөрийн сэтгэл хөдөлсөн хүмүүс, газар, уран сайхны төслүүдээр толгой эргэм аялал хийхдээ газар нутаг, тэтгэмжийн утгыг судалдаг.

Зарим нь Тогосын бүлгүүдийг он цагийн дарааллаар оруулахгүй гэсэн шийдвэртэй маргаж магадгүй. Харин тэд “жазз шиг импровизаци ба тангенциал риф”-ийг хольж, уран зохиолын шинж чанартай болдог. Энэ бол илүү сонирхолтой аялал юм, учир нь Peacock газар нутаг, ивээл байдлын сэдвүүд рүү дахин дахин эргэлдэж, өөрийгөө батлах олон оролдлого юм.

Эдгээр оролдлогуудын ихэнх нь амжилттай болсон. Зөвхөн 1989-1999 он хүртэл буюу Peacock-ийн Нэшвилл Христийн хөгжмийн арван жилийн хугацаанд тэрээр 70 гаруй бичлэг хийж, цомог болон сингл дуундаа 1000 гаруй дуу оруулсан бөгөөд зургаан Грэмми шагнал хүртжээ. Эми Грант, Свичфут зэрэг христийн хөгжмийн уран бүтээлчид болон Иргэний дайн, Холли Уильямс нарын үндсэн уран бүтээлчид түүний тусламжтайгаар төслүүд хэрэгжиж байгааг харсан.

Гэхдээ түүний түүх тэнд эхлээгүй. Чарльз Уильям Эшворт төрсөн Пеакок Хойд Калифорнийн фермийн Юба хотод насанд хүрсэн бөгөөд тэр газар тариалан эрхэлдэг өвөө эмээтэйгээ цагийг өнгөрөөж байхдаа түүнийг уран бүтээлч болгож чадсан гэж үздэг.

“Тэд сэхээтэн хүмүүстэй байнга хамт байдаг тийм оюуны үгийн ур чадваргүй байсан ч амьд үлдэх, төсөөлөх чадвараараа тэргүүлэгч оюун ухаантай байсан” гэж Пикок надад хэлэв. “Ийм газар өссөн нь намайг уран бүтээлч болгосон гэж боддог.”

Хөгжим, тэр дундаа жазз хөгжим нь Сакраменто, Бэй мужуудад туслах хөгжимчин болон Чарли Пэйкок гурвалын хамт тогтмол тоглолт хийдэг байсан нь эрт дээр үеийн сонирхол болсон. Гэхдээ архи, хар тамхи, Битийн зохиолч Жек Кероаук ч мөн адил. “Өсвөр насанд минь үл нийцэх зураач байсан бөгөөд Кероаук түүнд хэл амаа ололцсон” гэж тэр бичдэг ч Дарма Бум нь ядуу тээгч эцэг эх байсныг хожим ойлгосон.

Гэрт бүх зүйл задарсан байв. Тэрээр 1971 онд эхнэр Анди Берриертэйгээ 15 нас хүрснийхээ дараа танилцсан. “Манай хоёр гэр бүлийн нөхцөл байдлаас шалтгаалан би өөртөө болон магадгүй Андидаа анхаарал тавих хэрэгтэй болох нь хурдан тодорхой болсон.” 1975 он гэхэд Андитай гэрлэжээ. Дараа нь үүрэг хариуцлага хүлээсэн хөгжимчин хүнд хэцүү байсан бөгөөд тэр үеийг тэрээр “Залуу насны долоон жил бүтэлгүйтэл, тодорхойгүй байдал, эмх замбараагүй байдал, цус гоожсон шарх, тайлагдаагүй гүн гэмтэл, өвдөлт” гэж тодорхойлдог.

Энэ бол алга болсон хэсгийг нийлүүлсэн хамтран зүтгэгч Майк Бутера байв. “Бурхан өршөөл нигүүлслээр надад Есүсийн түүхийг өгүүлэх жазз саксофончийг илгээсэн бөгөөд би тэр түүхэнд итгэсэн бөгөөд миний амьдралын элсэнд зураас татагдсан” гэж Пикок надад хэлэв. “Хэрэв би Есүстэй хамт энэ амьдралд хөл тавьсан бол амьдрал хэзээ ч өмнөх шигээ болохгүй гэдгийг би мэдэж байсан.” Амьдрах байх гэж найдаж байсан тэрээр 1980 онд бурханаас тусламж гуйж, хар тамхи, архины эсрэг хүчгүй гэдгээ хүлээн зөвшөөрсөн.

8-аад оны эхээр Peacock Христийн шашны хөгжмийг дэлгэрүүлэх анхны оролдлого болох Сакраменто хотод төвтэй Warehouse Christian Ministries-ийн хөгжүүлсэн христийн шашны бусад хөгжмийн ертөнцөд шумбаж, Сакраментогийн урлагийн олон түмэнд бага цаг зарцуулдаг байв. Тэнд зургаан жилийн хугацаанд Майк Рое (The 77s), Жимми Абэгг (Вектор) зэрэг уран бүтээлчидтэй хамтран есөн пянз гаргаж, өөрийн 1984 оны дууг гаргасан. Өвсөнд хэвт.

Гэвч 80-аад оны сүүлээр Warehouse-аас салж, Андитай хамт Нэшвилл рүү нүүсэний дараа түүний карьер нь хөгжмийн продакшны ажлаа бүрэн дүүрэн эхлүүлсэн юм. Түүнтэй хамтран ажиллаж байсан уран бүтээлчдийн дунд Маргарет Бекер, Out of the Grey, Switchfoot, Twila Paris нар байсан. Үндэс ба хэмнэл Энэ нь гэр бүлээ үргэлж авч явах чадвартай байхын төлөө зүтгэж буй эрэгтэй хүний ​​каталогийг багтаасан бүрэн хэмжээний дискографийг агуулдаг. Гэсэн хэдий ч орчин үеийн христийн хөгжмийн төрөлд арван жил ажилласны дараа тэрээр завсарлага авав.

“Би энэ бүх ах, эгч нарын дэргэд байгаадаа дуртай” гэж тэр бодож байснаа дурсав. “Гэхдээ би “Өө, тэд ийм хөгжмийн төрлийг бий болгосон, тийм үү?” гэж ойлгосонгүй. Мөн тэд үүнийг хөгжмийн хамгийн дээд, хамгийн сайн хэрэглээ гэж боддог бөгөөд тэд үүнийг мөнгөжүүлж, энэ бүх брэнд, маркетингийн эрч хүчийг түүн дээр төвлөрүүлж байна. Тэгээд би … түр зогсоод хэлэх хэрэгтэй болсон, гэхдээ үгүй, энэ бол миний хэлэх гэсэн зүйл биш. Энэ миний дуудлага биш гэдгийг та мэднэ. Миний дуудлага бол хаа сайгүй, бүх зүйлд Бурханы хөгжмийн хүн байх явдал юм.”

Дараа нь нэг жил семинарт суралцаж, Липскомбын их сургуульд арилжааны хөгжмийн хөтөлбөрийг удирдаж, хөгжимд буцаж ирсэн жазз цомгийн цувралууд байв. Товчхондоо, илүү халуун ажил, илүү их амжилтанд хүрэхийг эрмэлздэг.

“60-аад оны эхээр би өөрийнхөө туулж өнгөрүүлсэн амьдралаа хүлээн зөвшөөрч эхэлсэн: тавин жилийн уур хилэн, хэт сонор сэрэмж, амьд үлдэх догшин зөн совин, ямар ч үнээр хамаагүй гэр бүлээ хамгаалж, тэжээн тэтгэх зайлшгүй хэрэгцээ” гэж тэр бичжээ. .

Peacock-ийн түүхэнд хөгжимчид болон аудиофилд зориулсан яриа, шүтэн бишрэгчдэд зориулсан анекдот болон жижиг зүйлс, түүхчдэд зориулсан дискографи, Жон Колтрейнээс Фрэнсис Шеффер, Вэнделл Берри зэрэг олон тооны нөлөөллүүдийг багтаасан зүйл бий. Гэхдээ энэ нь гэр бүл, газар нутаг, нөхцөл байдал, мөн бүх зүйлийг хянадаг хайраар дүүрэн Бурханаар амьдралыг хэрхэн бүрдүүлдэг тухай дэлгэрэнгүй тусгал юм.

Долоон жилийн турш үргэлжилсэн төвийн мэдрэмтгий байдал хэмээх мэдрэлийн эмгэг хүртэл 24/7 толгой өвдөж байсан ч тогосыг салгаж чадаагүй ч түүнд амар амгаланг авчирсан, учир нь түүнд үлдсэн тэсвэр тэвчээр, эрч хүч нь буурсан нь түүнд ” түүний ард эзэнт гүрэн байгуулах, хадгалах” гэж бичжээ.

Түүнийг эргэж залгасан гэдгийг та мэдэхгүй байх. Сүүлийн зургаан сарын хугацаанд тэрээр үндсэн, сүнслэг гэсэн хоёр цомог гаргасан Бүх төрлийн Ух-Өө болон поп чихний чихэр Том найдвар, том хайр, том бүх зүйл-мөн түүнчлэн EP Mad Funky and Some Chill. Түүний карьерын түүхэн дурсамжийг дурдахгүй өнгөрч болохгүй.

“Надад тохиолдсон аливаа сайн сайхан зүйл бол нигүүлсэл юм. Энэ бол Бурханаас өчүүхэн төдий ч гэсэн бүтээлч өмчийг авч, үүнийг миний мөрөөдлөөс давсан зүйл болгон бүтээсэн гавьяагүй үйл явдлуудын урт цуваа” гэж Пикок бичжээ. Гэсэн хэдий ч бага зэрэг хэл амтай, тэр “тэр намайг үүнд нь гавъяа хүлээх болно гэдгийг сайн мэдэж байсан” гэж хүлээн зөвшөөрдөг.