Арилжааны мөрөөдөл

| Батжаргал Сэнгэдорж

Angel Ramirez Jr. Эхний 12-р замыг суллав. Nomadic арга12-р сард хөгжмийн платформ дээр. Тэрээр жилээ бичээд, бичлэг гаргаж,, гэхдээ энэ нь Лос Анжелес ууснаас хамгийн сүүлийн үеийн хамгийн сүүлийн үеийн гүйцэтгэл биш юм.

2013 оны 2-р сард, Рамирезийн нэг нь жилийн хамгийн их үзсэн телевизийн үйл явдлын үеэр: Супер аяга. Үнэгүй урсгалын үйлчилгээнд зориулж арилжааны зориулалтаар дамжуулж байсан.

15 секундын дотор Рамирез 43 минутын цомгийн цомхоос илүү их мөнгө хийжээ.

“Ганц бие бол хаан,” Рамирес хэлэв.

Энэ зууны эргэлтэнд дамжуулж, хөгжмийн хэрэглээний зуршил өөрчлөгдөж, энэ нь хөгжимчдийн хувьд тэргүүлэх чиглэлээр өөрчлөгдсөн юм. Эрт дээрч, уран бүтээлчид дэмийхэн нь тоглохыг уриалах болно. Одоо, уран бүтээлчид сонсогчдыг ялах гэж оролдоогүй тул зар сурталчилгааны багууд, телевизийн шоу, кинонууд дээр ажилладаг. Ихэнх нь санхүүгийн амжилтанд хүрэх цорын ганц зам юм.

21-р зууны эхэн үе хүртэл хөгжимчид цомгийн борлуулалтад сайн мөнгө хийсэн. Майкл Жексоны Тэшүүз нь1982 оноос хойш 2 жилийн дараа 2 жилийн хугацаанд 2 жилийн хугацаанд 20 сая хувь зарна. BestSelling Album 2022, Тейлор Свифтийн Үдэш үтэхний хоёр жилд 6 сая хувийг түүнтэй түүнтэй түүнтэй хамт зарсан.

1980-аад онд зураач, тэдний үйлдвэрлэлийн багууд 10 доллар тутамд зарагдсан. Түүний цаг үеийн хамгийн алдартай уран бүтээлчдийн нэг нь Жексоны роялтигийн түвшин өндөр байв. Тэрээр дараахь хоёр жилд 134 сая доллар хийсэн Тэшүүз ньчөлөөлөх. Цомог дээр хамтран ажилладаг бусад дууг бас ач тустай.

“Хэрэв Тэшүүз нь Энэ цомгийнх нь цомгийнх байсан цорын ганц дуу байсан бөгөөд би хэн ч мэдэхгүй бөгөөд хэн ч мэдэхгүй, “romirez хэлэхдээ” romirez хэлэв.

Хөгжмийн хайрлагчид нэг удаа дуртай хамтлагийнхаа хамгийн дуртай хамтлагийнхаа шинэ хувилбарын бүртгэлээс гадуур байрладаг. Шинэ хөгжим бол тактикийн туршлага байлаа. Дамжуулалт энэ бүх зүйлийг өөрчилсөн.

Өнөөдөр, бүх форматаар хөгжим худалдаж авсан хөгжим худалдаж авсан хөгжим нь хөгжмийн хэрэглээний 10% -ийг эзэлдэг.

Apple-ийн хөгжим, Spotify гэх мэт дамжуулалт, Spotify, Spotify нь сар бүр хязгааргүй сонсох төлбөр, зах зээлийг олж авдаг.

Гэхдээ энэ шинэ загвар нь хөгжимчдийн хувьд муу мэдээ юм. Spotify, Жишээлбэл, уран бүтээлчдийг голлодог, дунджаар нь $ 0.004 доллар төлнө.

Тиймээс цомогт анхаарлаа төвлөрүүлэхийн оронд Рамирез, Кончончууд нь синхрончлолын хэлэлцээрийг видео форматаар зарах, телевизийн шоу нэвтрүүлэг, зураг, зураг авахад анхаарлаа төвлөрүүлдэг.

15 секундын хөгжим зохиох нь 12-р замаас 12-р замаас өөр өөр хандлагыг шаарддаг. Рамирез энэ нь үнэндээ илүү хэцүү байдаг гэсэн.

Цомог бичихдээ хөгжмийн бүтээлч өөрийн бүтээлч илэрхийлэлээс гарч ирдэг. Энэ бол органик. Туули гэх мэт компани нь 15 секундын jingle уран бүтээлчдэд 15 секундын шаалдны зураг, брэндийн үзэгчдийг сурч байгаа юм.

Рамирес үүнийг чих чихэнд дууддаг. Гэхдээ энэ төрлийн худалдааны бүтээлч байдал, бүрэн урттай дуунууд, тэр ч байтугай богино тавиурын амьдралтай байдаг. Сонсогчид өнгөрсөн зууны үеийн хөгжмийн уран бүтээлийн талаар өлсөж байна.

2024-ийн судалгаагаар Lumpinate өгөгдөл, Таван жилийн хугацаанд хөгжим, таван настайдаа жанруудаас дээш гарсан.

Энэ нь хэсэгчлэн, хөрөнгө оруулалтын бүлгүүд залуу авьяас чадварыг хөрөнгө оруулалт хийхийн оронд хуучин каталогийг худалдаж авч эхлэв. Бүх нийтийн хөгжмийн сурталчилгааны бүлэг, жишээ нь Боб Дилан улсын бүх каталогийг 2020 онд 300 сая доллараар худалдаж авсан.

Бодит байдал бол залуучууд бол дэлхий, галын болон галын концертууд нь жинхэнэ зорилгогүй дуунуудыг бичдэг.

Скотт Франкфурт, Калифорнид хөгжмийн үйлдвэрлэгч, студи эзэмшигч, сонсогчид урлагийн цомог бий болгох урлагт оролцогчид хэвээр байна.

“Бодит байдал бол залуучууд бол жинхэнэ хүмүүс, салхи, галын концертууд хэвээр байгаа тул тэд олж чадах хамгийн сайн араа,

Альбум үүсгэх нь өнөөгийн сингл, синк хөгжимд алдсан хамтын туршлага байсан.

“Нэг хүн зөөврийн компьютерийн өмнө сууж, нэг хүн ганц бие бие биетэйгээ ярилцаж, бие биентэйгээ ярилцаж, зохицуулалт, эд анги, бүх зүйлтэй ижил зүйл биш юм.” Франкфурт хэлэв.

’70-аад оны “80-аад оны”, “90-ээд оны үед,” 90-ээд оны шошго нь дотроос олон тооны уран бүтээлчдэд зориулагдсан байдаг. Үйлдвэрлэгчид залуу, түүхий авъяас чадвартай,

Өнөөдөр, харилцан үйлчлэл нь үнэн юм. Шошго нь ерөнхийдөө нийгмийн мэдээллийн хэрэгслээр ихээхэн хамааралтай байдаг.

’90-ээд оны үед, Тим Соммер нь HOOTIE болон BEACHIES, BEACHIES, BEACHINGS, BEACEDICE-д Атлантын бүртгэлд ажилласан.

Тэрбээр цомгийн талст талархах болно гэж найдаж байна.

“Тейлор Свифтийг бүхэлд нь хөгжмийг сонирхож байгаа гэж бодож байна.” Гэж тэр хэлэв. Тейлор Свифтээс өмнө цомгоо суугаад, 12 настай Альбумыг сонирхож, сонсож байсан уу? “

Энэ нь нэлээд ширхэгтэй брэндийн фэнүүд хөрөнгө оруулалт хийдэг тул энэ нь кросс хөрөнгө оруулалт хийдэг. Заль мэх, уран бүтээлчдээ бүх цомгийг худалдаж авахдаа брэндийг брэнд болгож өгдөг бололтой.