Ник eicher, Хост: Өнөөдөр: Өнөөдөр Мягмар гараг, 2-р сарын 4-ний Мягмар гараг.
Өдөржингөө эхлэхэд туслах дэлхийн радио руу шилжсэнд баярлалаа.
Өглөөний мэнд. Би ник.
Мэри Рейчин, Хост: Бас би Мэри Рейхард.
Маш хурдан хийсэн залруулга, бид 1960 гарааны өдрийн хоолыг төрсөн өдөр 19600 наасан ноолорын өдрийн цомд тогтоосон лериг сууж, Математикийн эсрэгд буруу байна.
Байсан 65 жилийн өмнө энэ долоо хоногт уучлаарай, уучлаарай.
Eicher: Дараа нь ирж байна Дэлхий дээрх бүх зүйл: Одоо одоо нисэх онгоцон дээр, Нисдэг онгоц Вашингтоны ослоор осолджээ.
Нью Йорк цаг Сүйрлийн үед удирдлагын цамхагийн урьдчилсан төлбөрт ажилтнуудын урьдчилсан мэдээний захиргааны тайлан нь ердийн түвшинд ажилтнуудад ажиллагсад байсан гэж мэдэгдсэн.
Амралтын өдрүүдэд үндэсний тээврийн аюулгүй байдлын зөвлөлийн зөвлөлийн зөвлөлд, ТУЗ-ийн Гишүүн Гишүүн Ондман хэлэхдээ:
Inman: Энэ асуултыг бодит ослын үеэр ажилтнуудад ажиллагсдын талаар урьд нь ажилчдын таван хүн хангалттай байсан.
Агаарын замын хөдөлгөөний удирдлагын хүмүүст би шинэчлэгдээгүй байна. Бид яг гарахыг хүссэн хамгийн гол зүйл бол яг ийм байсан гэдгийг би мэднэ. Хэлэлцүүлгийн хэлэлцүүлэг, “ердийн” өдөр, цаг агаар, цаг агаар, цаг агаар, цаг агаар, цаг агаар.
Тиймээс бид үүнийг илүү сайн загвараар танилцуулах хүртэл яг одоо “ердийн” гэж ангилахгүй.
Дэлхийн Lindsay Mast нь FAA нь ажилтнуудын хомсдолтой хэрхэн тэмцэж байгааг түүхтэй байдаг.
Линдси Маст: Дан Брэндт Агаарын хөдөлгөөний хянагчдад маш их өрөвдөж байна.
Брэнд: Тийм ээ, би залууг уучлаарай. Энэ нь тийм ч сайн биш юм.
Америкийн Агаарын нислэгийн тухай мэдээг сонсоод 5342 оны хоорондох үйл ажиллагааны тухай мэдэгдлийг сонсоод өнгөрсөн долоо хоногт цэргийн Blackhawk нисдэг тэрэг, тэр даруй хянагчийг үүрэгт ажил дээрээ даруй бодов.
Брэнд: Түүнд хэцүү байна. Тэр ажлаа хийж байсан. Тэр өөрийнхөө тухай бодоод “Би юуг өөр зүйл хийсэн юм бэ?”
Брэндт Дөрвөн хэдэн арван жилийн туршид салбарт ажиллаж байсан. Тэрээр 70-аад оны үед агаарын цэргийн хүчний хянагчаар үйлчилж, дараа нь Холбооны нисэхийн удирдлагын чиглэлээр ажиллахыг хүссэн. Тэрбээр шаардлагатай тест дээр төгс оноо авсан бөгөөд цэргийн алба хаагчийн хувьд нэмэлт оноо авах боломжтой.
Гэхдээ FAA нь бүрэн боловсон хүчинтэй байсан бөгөөд түүнд хэрэггүй байсан.
Хэдэн жилийн дараа хэдхэн жил болж байна.
Аудио: (PATCO STICKION-ээс гарах дуу)
1981 онд, Агаарын замын хөдөлгөөний удирдлагын бараг 13,000 гишүүн ажил үүргээс ажлаа алхав. Тэд HEFTY PATE өргөхийг хүсч, 32 цагийн ажлын долоо хоног. Тэд аль хэдийн арай бага хэлэлцээрээс татгалзсан байсан.
Ерөнхийлөгч Рональд Рейган ажил хаялтын өглөө:
Рейган: Энэ өглөө Америкийн замын хөдөлгөөний замын хөдөлгөөний удирдлагын газар, Америкийн замын хөдөлгөөний нисэх онгоцны захиргааны удирдлагууд, Холбооны хоорондох аялал жуулчлал нь 7 сарын хугацаатай хэлэлцээр, холбооны хоорондох аялал жуулчлал юм.
Рейган ажил хаялтыг хууль бус гэж мэдэгдэж, ажилчдад 48 цагийн дотор ажилдаа эргэж ирээгүй бол ажилчдад хэлэв. Дараа нь тэр аюул заналхийлж, тэдний 90% -ийг галладаг.
Энэ нь Брэндийн хувьд FAA-д орох боломж болсон.
Гэхдээ тэр нэг удаа маш олон шинэ хянагч ажилд авна гэж хэллээ. Насны дүрмүүд байдаг: Та 31-ээс дээш насны хүүхдүүдийг ажилд авах ёстой. 56-аас дээш насны тэтгэвэрт гарах ёстой. Тиймээс нэгэн зэрэг хөлсөлдөг.
Брэнд: 20 эсвэл 25 жилийн хугацаанд бид бүгд урж эхэлж байна, бид бүгдийг нь эхлүүлж, Файчууд нь биднийг бөглөх хүн байхгүй. Тэгэхээр энэ нь цаг хугацааны дараа цохисон бөгөөд энэ нь тэдний ажилтнууд яагаад, 20-25 жилийн хугацаанд явахад бэлдэж чадахгүй байсан.
АНУ-ын 2008 онд АНУ-ын ерөнхий хариуцлагагүй байдлын алба, Тэтгэвэр авагчдыг солихын тулд 17,000 хянагчийг ажилд авах, галт тэрэгний дээгүүр 17,000 хянагчийг ажиллуулах шаардлагатай гэж үзсэн.
Гэхдээ сургалт бол урт процесс юм. Хяналтын ажилтнууд онгоцонуудтай ярилцах хүртлээ хөлсөлж авдаг. Тэд үүний дараа нисэх онгоцны буудлын тодорхой сургалтыг үргэлжлүүлнэ. 2008 оноос хойш ТУСГАЙ, ХЯМДРАЛТАЙ ХЯМДРАЛТАЙ, ХЯМДРАЛТАЙ, ТУСГАЙ ХУДАЛДАН АВАХ, Бүгдийг үргэлжлүүлэн хомсдолд оруулсан.
Daniels: Яг одоо энэ үндэстэнд хянагч хомсдол бий.
Ник Дани, Аирдааны хяналт шалгалтын холбоо, ЭРГЭНД ТАНИЛЦУУЛГАДЫН ЗАСГИЙН ДЭЛГЭРЭНГУУДУУЛАХ, 110 єтгээд гүйцэтгэдэг.
Daniels: Энэ нь АНУ-ын байр суурийг тогтмол хослуулах, нэгтгэх албан тушаалыг тогтмол хослуулах нь ховор биш юм …
Тэрээр цамхаг дээр хоёр дахин нэмэгдүүлэх нь хэвийн бус бөгөөд энэ нь хяналтгүй, аюулгүй байдлын дугаарууд аюулгүй байдлыг хангахын тулд мөн үүний тулд нислэгийн дугаарыг бууруулж болно.
Гэхдээ Брэндт илүү олон хянагч нь Америкчууд агаарт аюулгүй байгаарай.
Брэнд: Хэн нэгэн босч, “Бидэнд илүү их хянагч хэрэгтэй болтол” Бид дахин эсвэл дараа нь, дараа нь дахин хийх болно. Энэ нь зайлшгүй юм.
Нисэхийн мэргэжилтнүүд Арилжааны агаарын аяллын ерөнхий аюулгүй байдлыг тэмдэглэх нь чухал гэж хэлдэг. Лхагва гарагаас өмнө АНУ-д АНУ-д АНУ-д осол авснаас хойш бараг 15 жил өнгөрчээ
Би ослын үед хяналтын цамхагийн аудио тоглосон. Тэрээр соронзон хальс нь хянагч нь ослын өмнө ажлаа хийснийг харуулж байна гэсэн. Тэр тийрэлтэт онгоцыг үзээд Блэкхавк нисгэгчээс БАРИЛГЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨГҮЙ.
Аудио: Вашингтон, нэг тал. Гуравийг шалгана уу. OOOOO, Өө, хонгор минь! 176, Америк 34, 31-34, 3130, Blackcheck 3 Та суурь руу буцах боломжтой юу? Чи бол бааз? Blackcheck 3 шууд газар руу яв. Би та газардах хэрэгтэй байна.
Брэнд: Батыг шууд сарьсан багваахайнаас шууд гарга, хянагч маш сайн ажил хийж байна. Тэр сургагдсан зүйлээ хийж байна. Ийм зүйл тохиолддог, та үүнийг алдаж чадахгүй. Та тэнд хэн нэгэн ирж, тэр дор нь гарч ирэхгүй л бол та тэндээ анхаарал тавих хэрэгтэй. Тэр үнэхээр сайн ажил хийсэн.
Гэхдээ Crandt нь хянагч нь нисдэг тэрэг эсвэл зөвхөн нислэгийн үеэр эсвэл зөвхөн онгоцыг хүндэлж байсан бол ямар онгоцонд орвол, осол гарав.
Брэнд: Над руу, сонсож байгаа бол энэ нөхцөл байдлыг зөвхөн хянагч хянах боломжтой байсан бол хэзээ ч ийм зүйл тохиолдож байгаагүй. Хэрэв тэр нисдэг тэрэг хэт өндөр байсан бол үүнийг харах байсан бол та үүнийг мэдэх байсан, мөн магадгүй хэн нэгэн харцаар хэн нэгэнтэй болохыг хэлээд байгаа юм. Та үүнийг маш их хийдэг.
Брэндт ослын үед цамхаг дахь хянагчдад залбирч байна. Тэд үүний дараа нь жинтэй тэмцдэг.
Брэнд: Та мэднэ, тэд Бурханы хуцсыг бөхийлгөх хэрэгтэй. Ийм зүйл тохиолдвол хянагчид тэтгэвэрт гарах хүртлээ өөрсдийгөө буруутгах болно. Дараа нь тэд тэтгэвэрт гарсны дараа өөрсдийгөө буруутгах болно.
Тээврийн үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл нь 30 хоногийн дотор урьдчилсан тайлантай байж магадгүй юм. Бүрэн мөрдөн байцаалт нь заримдаа нэг жил эсвэл түүнээс дээш жил болдог. Олдворуудаас үл хамааран өнгөрсөн долоо хоногоос дээш удаан хугацаагаар санагдсан, уй гашуу, бухимдал нь удаан хугацаагаар удаан үргэлжлэх болно.
Дэлхийн талаар мэдээлэх, би Линдсай Маст.