RIP анархи

| Батжаргал Сэнгэдорж

Либерал захиалга дууслаа. Нас барсан огноо: 2-р сарын 24, 2022 оны 2-р сар Глобал Либерализмын нуралт: Пост Либерал захиалгын гаралт (БАРИЛГА, 240 PP.)Байна уу. Бид одоо амьдарч байгаа зүйлээ, тэрээр дэлхийн 2-р дайны дараа бүтээгдсэн системийн эцсийн кадрик хэлээр ажилладаг. Түүний төгсгөлийг RUSO-Украины дайн, дэлхийн эсрэгээр Баруун нь Либерализмыг Зүүн зүг рүү чиглүүлж, Хятад хэлээр хориглосон, харин Баруун иргэдийг ирүүлэхийг хориглох, Москва хэзээ ч батлагдаагүй бөгөөд Москва нь Бээжингийн талаар бүрэн шийтгэхийг оролдсон. Либерализмаас татгалзахаас татгалзсан тул аль ч улс нурж унасан. Эсрэгээрээ, дэлхийн шинэ захиалга гарч ирж, Фрэнсис Фукузамын “түүхийн” домог зүйрлэлийг хүндрүүлж байна.

Тэгэхээр Пилкингтон Либерализм гэж юу гэсэн үг вэ? Яагаад тэр үхсэн юм бэ? Дараа нь юу ирэх вэ?

Либерализм, Пилкингтоны хэлснээр шатлалын дагуу шатлалаар тодорхойлогддог. Энэ бол тэгш, хавтгай хүч юм. Эдийн засгийн хувьд байгалийн, гетерогенийн шатлалыг орлуулдаг гэрээний солилцооны талаар хүний ​​харилцааг бууруулдаг. “Арилжааны нийгэмлэг,” Пилкингтон “гэдэг нь” Либерал нийгэмлэгийн сайн чанар юм. “

Тэр Либерализмын гарал үүсэл дээр зарим талаар тодорхойгүй байдаг. Энэ нь протестанцарын шинэчлэлээс эхэлсэн бөгөөд энэ нь зөвхөн таван зуун зууны үед болзож эхлэхийг санал болгож байна. Гэхдээ тэр нэг пивотал мөчийг тодруулдаг: Англи хэлний иргэний дайн. Пилкингтон Кромвеллийн дайныг хувьсгалт мөч гэж үздэг. Дараа нь Жон Локкийн хамт Хоёрдахь эмчилгээrobert киноны аль нь тодорхой Эх орончЛиберализм нь анхны өөрийгөө ухамсартайгаар хүлээн авсан.

ШАЛГАЛТЫН ЭРДАГИЙН ЭРДЭМ, ялангуяа хүйтэн дайн дууссаны дараа баруун хэсэг нь либерал, Эдийн засгийн либерализмыг хүсч байна гэж бодов. Гэхдээ олон үндэстнүүд байхгүй. Баруун Боловсролын хувьд өөрсдийгөө Либерализмын логикоор сүйрүүлж, энэ домог, энэ домог нь энэ домгийг арилгаж байгаа бөгөөд энэ нь бодит байдалд сэрэхэд хоцорч байна.

Энэ бодит байдал бол либерал мөч хоёулаа дуусч, энэ нь нурж унахаар төлөвлөж байсан. Либерализм, тэрээр өрсөлдөж байна, энэ нь “бараан, үл тоомсорлосон философи” бөгөөд энэ нь “тогтворгүй” бөгөөд энэ нь “ёс суртахуунгүй”, Урьдчилан сэргийлэх, ихэнхдээ Христэд итгэгчдийг арилгах замаар энэ нь аливаа соёл иргэншлийг устгахыг баталгаажуулдаг. Тэрбээр Баруун чимэглэлийг буцааж авчирч, барзамизм руу буцахад хүргэдэг нийгмийн хуваагдлыг нотолж байна. Энэ бол Пилкингтон итгэл найдвар биш, гэхдээ түүний анхааруулга. Түүний бүтээмжтэй зорилго бол Баруун зүгээс шингээсэн эх сурвалжийг олж авах чадварыг олж авахын тулд postliberal нийгэмлэгийн туслах явдал юм.

Үндэс, Либерализмын алдаа нь шаталсан хүний ​​хэрэгцээ шаардлагыг үгүйсгэж байна. Улмаар бүтээгч, Бүтээлч, бүтээлийн харилцаанд байгаа шатлалд хандах нь шашны эсрэг үзэл. Бодит байдал бол шаталсан, нийгэмлэгүүд үргэлж шатлалтай байх болно. Шүрүүл, шинэ арбитртар гарч, либерал euphemism-д нуугдаж, эсвэл фашизмд нуугдсан, эсвэл улам бүр хүчирхийлэлд өртсөн. Хэрэв бид ийм үр дагавраас зайлсхийхийг хүсч байвал Пилкингтон урагшилж, бид Postliberal ертөнцөд тохирох ёстой.

Дараа нь юу болох вэ. Пилкингтонгийн эцсийн тэмдэглэл нь хоёрдмол утгатай, аймшигтай, аймшигтай: “Бид сонирхолтой цаг үед амьдарч, бид хэтэрхий сонирхолтой биш гэж найдаж байна.” Мэдээжийн хэрэг, бид диамализмыг тэврэхийг хүсэхгүй байгаа үндэстнүүдийн олон үндэстний ертөнц, блокийн баримтыг хүлээн зөвшөөрөх хэрэгтэй. Бид Баруунд бид өөрсдийн хаалган дээр соёл иргэншлийн ялзарч, нөхөн сэргээлтийн хүнд хэцүү ажил хийх хэрэгтэй.

Тэрбээр практик санал, танилт, харьсал, цаг, цаг, цаг хугацаа, цаг хугацаа, цаг хугацаа, цаг, оюун ухааны бодлого, олон улсын бодлого онOP гэхэд нь түүний ерөнхий эм онош болдог. Уншигчидтай тулгарахад бэлэн байгаа уншигчид хаагдахад бэлэн байна: Либерализм нь эргэж ирэхгүй бөгөөд энэ нь ямар ч дэмий зүйл биш харин түүнийгээ хэрхэн яаж өнгөрөхөд бид үүнийг ямар хуурмаг байдлаар амьдрахаас хамаарна.