Алсын хараа сургах

| Батжаргал Сэнгэдорж

Саяхан, манай засгийн газрын H-1B VISE VISA системийн талаар болон Элсон Мосс Рассвэми улс орны өндөр технологийн ажлын байрны талаар санаа зовж байгаагаа илэрхийлэв. Мукс бид хэтэрхий цөөн “супер авъяаслаг инженерүүд”, Рамасвами “ба Рамасвами бид” Математикийн ач холбогдлыг “араас нь уриалах” гэж боддог.

Хоёулаа хоёулаа H-1B визийг дэмждэг, бусад улс орнуудаас өндөр ур чадвартай ажилчдыг ажилд авахын тулд аль аль нь H-1B визийг дэмждэг. Гэхдээ эдгээр виз дээр тэдний үзэл бодол (эсвэл манай) -аас үл хамааран, өндөр чадвартай технологийн ажилчид Математикч, практик зүйтэй, практик мэдлэгтэй байх нь шинжлэх ухааны талаар маш сайн инженер, шинжлэх ухааны талаар мэддэг. Эдгээр нь нэн чухал, гэхдээ өөрсдөө, өөрсдөө, өөрсдийгөө ерөнхий техникч, тооцоолуур хийх хандлагатай байдаг. “Супер авъяаслаг” инженер, эрдэмтэд илүү их, эрдэмтэн, бүтээлч, бүтээлч, бүтээлч, инноваци, инноваци, томоохон зураг, том зураг, том дүр төрхийг хэрхэн хамтад нь цуглуулах чадвартай. Мөн “бүх зүйл” нь би зөвхөн “шинжлэх ухааны хэсэг” гэсэн үг юм. Мөн бие махбодь, түүх, түүх, философи, тэр ч байтугай теологи, тэр ч байтугай теологи. Үнэндээ шинжлэх ухаан, математик дээр анхаарлаа төвлөрүүлэх нь илүү муу инженер, эрдэмтэд хүргэж болзошгүй юм. Сайн тамирчид биенийхээ зөвхөн нэг талыг сургадаггүй.

Бид үүнийг мэддэг байсан. Эцсийн эцэст, өмнөх үеийн агуу эрдэм шинжилгээний ажилтнууд өргөн, философи, математик, шинжлэх ухаан, шинжлэх ухааны мэдлэг, шинжлэх ухааныг өгдөг. Математик, шинжлэх ухааны талаар маш гүнзгий, бүтээлч байдлаар бодож, бүтээлч байдлаар бодож байсныг зааж өгсөн. Keepler-ээс Галилеог руу Эйнштей ​​руу Эйнштей ​​руу Эйнштей ​​руу Эйнштей ​​руу, тэдний либерал урлагийн хөгжлийн боловсрол нь алсын харааны шинжлэх ухааны чиглэлээр явуулсан. Тэгж хэлсэн.

Эйнштейн ийм сургалтын хөтөлбөрийн зайлшгүй хэрэгцээг мэдээжийн хэрэг: “Либерал урлагийн коллежийн үнэ цэнэ нь олон баримтыг сурах нь сурах боломжгүй зүйлийг сурах боломжгүй юм.” Энэ бол мэргэшил муу биш юм. Гэхдээ Эйнштейн сэрэмжлүүлэв. “Эр хүн мэргэжлийг заахад хангалттай биш юм.” Тэр хэлэхдээ тэрээр “сайн ашигтай машин” эсвэл “сайн бэлтгэгдсэн нохой шиг” хүн юм. Дахин хэлэхэд энэ нь шинжлэх ухаанд хувьсгалаа хийж чадсан философийн болон түүхийн талаархи мэдлэг, түүхийн талаархи мэдлэг юм.

Христэд итгэгчид нэгтгэх мэдрэмжийг илэрхийлдэг дэлхийн өнцөг булан бүрт байдаг.

Гэхдээ Einstein-ийн хандлага нь Дэлхийн 2-р дайны дараа ихэнхдээ алдагдсан. АНУ өөрийн амжилтанд хохирогч болсон. Технологи нь Холбоотнууд дайнд ялахад тусалсан бөгөөд Америкийн шинэ эрдэм шинжилгээний ажилтнуудыг хөгжүүлэхэд анхаарлаа хандуулахын оронд практик хэрэглээнд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй. Хэрэглээний шинжлэх ухаан цэвэр шинжлэх ухааны дээгүүр ялав. Мөн боловсролын байгууллагууд шинжлэх ухааны сургалтын хөтөлбөрийг бэхжүүлж эхэлсэн боловч ихэнхдээ шинжлэх ухааны хувьд практик програмын зорилготой байдаг. Физикчид, жишээлбэл квант механикийн механик үр дагаврыг хэлэлцэж, үндсэндээ “хаах, тооцоолох” гэж хэлсэн.

Шинжлэх ухаан энэ хандлагыг хүмүүжүүлэх нь физикт мэдэгдэхүйц ханддаг. Мэдээжийн хэрэг, гадна талд нь биднийг унтрааж, унтрааж, Гэхдээ одоо физикийн хямрал, 40 жилийн турш зогсонги байдалд орлоо. Физикийн ерөнхий пракарын хоёр гол багана ба квант механик ба квант механик нь бие биетэйгээ зөрчилддөг. Шинэ зүйл маш их хэрэгтэй байгаа, гэхдээ эндээс хаашаа явахыг зөв зүйл байхгүй. Эйнштейн цаг үед байсан тул физикт дахин уулзвар дээр дахин уулзвар, бид дахин үзэгдэл биш юм.

Тиймээс Христэд итгэгчид энд маш их боломж байна. Бид өөрсдийн боловсроогоо хөгжүүлэх эрх чөлөөтэй, үнэнийг хүн хүмүүнлэгийн шинж чанартай хослуулдаг. Бид uber-Pragmatism-ийн философитай холбогдоогүй байна. Христэд итгэгчид нэгтгэх мэдрэмжийг бий болгодог. Паул, Христийн бүх зүйлийг хамтдаа бүх зүйлийг хамтад нь зохион байгуулдаг. Физикт (жишээ нь) бүтээгч, энэ баримтыг мэддэг, энэ баримтыг мэддэг, энэ баримтыг боловсруулж, энэ баримтыг бүх боловсролын чиглэлээр нухацтай авч үзсэн үү? Найз нь үүнийг хийх олон нь үргэлж мэд хянлын муресцмал байдлаар олон сайжруулсан билээ.

Бид ямар ч зорилгогүй байх албагүй. Өнгөрсөн үеийн үе нь бидэнд зааж болно. Байгалийн хувьд бид тэдний боловсролыг дахин сэргээхгүй; Тэр цагаас хойш бид маш их зүйлийг сурсан. Бид бас өөр өөр асуудалтай байна. Нэг зүйлийн хувьд бид математик заадаг математикийг заах арга нь оюутнуудыг жинхэнэ ур чадвар эзэмшихэд чиглүүлэх зорилготой юм. Бид хэтэрхий олон ойлголтыг маш хурдан бүрхэж, бүх математик ойлголтыг бий болгодог гэж боддог.

Ямар ч тохиолдолд Христэд итгэгчид шинжлэх ухаанд шинэ төрлийн хувьсгалаар адислах онцгой боломж байдаг. Гэхдээ өмнөх шигээ алсын хараатай болох гэж байна.