Даллас дээр суурилсан Nate Fischer хэлэхдээ, түүний хүүгийн эх орончдын сургуулийн өмнөх боловсролын анхан шатны анхан шатны сургалтын хөтөлбөрийг ашиглан сүүлийн жилдээ математикийн хичээлийг ашиглан хувийн хичээлээс эхлэн App Syntess-ээс хувийн хичээлээ ашиглаж эхэлсэн.
“(Хүү маань)” Би ердийн математикийн ангид сурч мэдсэн зүйлүүд, гэхдээ би үүнийг синтезисээр сурч мэдсэн. “Тэд үүнийг хөгжилтэй болгож чаддаг бөгөөд тэд үүнийг тухайн хүнд тохирсон болгож чаддаг.”
Фишер түүний ажлын талаар ажлын талаар сонссон гэж хэлсэн. Тэрбээр Котгор Фристальт хөрөнгө оруулагчдад хөрөнгө оруулагчдад хөрөнгө оруулалт хийхээр төлөвлөж буй вентрен фирмийг удирддаг. Фишер нь түүний бүтээгчдийн утгыг мэддэг тул энэ апп-д итгэж чадна гэж мэдэрсэн.
Одоо SINTHESIS нь түүний хүүгийн нэмэлт дадлага, Fischer хэлэв. Гэхдээ тэр Технологийн технологийн боловсролын илүү том хэсэг болох, ялангуяа математикийн талаарх зүйл шигхгүй.
Эцэг эхийн мэдүүлгийн талаархи сүүлийн үеийн мэдээллийн судалгааны судалгаагаар, 8-р зууны туршид, AI-ийн 8-р зууны туршид, AI-ийг суралцах, AI-ийг суралцахад зориулагдсан, AI-г суралцах, AI-ийг суралцахад хүргэдэг. Мэргэжилтнүүд нь AI-ийн сургалтын үр ашиг, бэрхшээлийг даван туулж байхад, боловсролын шинэ хэрэгсэл нь цааш явахгүй бөгөөд эцэг эхчүүдэд үүнийг хэрэглэж байхдаа эцэг эхчүүдэд оролцох хэрэгтэй.
Нийтлэг мэдээний судалгаагаар, оролцогчдын дөрөвний нэг нь сургуулийнхаа тусламжтайгаар сургуулийнхаа талаархи ойлголтыг эерэгээр нөлөөлсөн гэж мэдэгдэв.
Chatgpt эсвэл Google Gemins гэх мэт сайн мэддэг AI хөтөлбөрүүд нь 13-аас дээш насны хэрэглэгчид нь 13-аас дээш настай, ижил төстэй програмууд нь залуу оюутнуудад анхаарлаа хандуулдаг. Ying xu xu, AI-ийн болон гэр бүл дэх асрамжийн сургуулийн багш, гэр бүлийнхний мэргэжилтэн нь түүний 5 настай, охиных нь Хан Академийн Ханмиго-г ашигладаг гэж хэлсэн.
AI нь телевизор, учир нь хүүхдүүд технологийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээс илүү интерактив хандлагыг санал болгодог. Хүүхдийн болон өсвөр насныхны сэтгэлзүйн сэтгэлзүйн дагуу, 8-12 насны хүүхдүүд дунджаар 4-2 насны хүүхдүүд дунджаар 4-6 цагийг дэлгэцэн дээр өнгөрөөдөг.
“Эцэг эхчүүд үнэхээр тэврэх ёстой бөгөөд илүү нээлттэй, сэтгэлгээтэй, (AI-ийн),” Үгүй ээ, аюултай, аюултай, “үгүй, аюултай” гэж хэлдэг. “(Тэдэнд хэрэгтэй а) энэ орон зайг хүүхдүүдээ дагахад бэлэн байна.”
Хэдийгээр AI хэрэгсэл нь аюул учруулж болзошгүй аюул, xu нь “Илүү сайн зохион бүтээсэн AI” нь үүнийг багасгах боломжтой. Жишээлбэл, зарим нотолгоо нь ерөнхий зориулалттай Chatgpt-ийг ашигладаг оюутнуудыг ашигладаг оюутнуудыг AI хэрэгслийг ашигладаггүй хүмүүсээс бага суралцдаг. Гэхдээ AI Tutors ашигладаг оюутнууд эдгээр “суралцахад хортой нөлөө үзүүлэхгүй” гэж үзсэн.
AI-ийн хэрэглээний гуравны нэг нь AI ашиглахтай холбоотой хүүхдийн өгөгдлийн нууцлалын талаар маш их санаа зовдог, гэхдээ зөвхөн 17% нь AI Tech-ийг илүү сайн ойлгохын тулд илүү сайн мэдээлэл хайж байдаг. Xu Эцэг эх нь AI хэрэгслийн хэрэгслийн вэбсайтыг шалгах шаардлагатай гэж үзсэн гэж хэлэв.
Unicef гэх мэт байгууллагууд нь боловсрол эзэмшигчид хичнээн удаа суралцаж байгаагаа асуулаа. XU нь тэдний яриаг эсвэл нийгмийн хөгжилд нөлөөлж болох хүний харилцан үйлчлэл, AI харилцан үйлчлэл, AI харилцан үйлчлэл, харилцан үйлчлэл, AI харилцан үйлчлэлийг ялгахын тулд тэмцэлдэж болно. Эцэг эх нь AI-ийг хүүхдэд зориулсан AI-г ашиглахаас зайлсхийхийг зөвлөж байна.
Зарим нотолгоо нь энэ нь юу буруу болж байгааг харуулж байна. Сүүлийн намар, Флоридагийн ээж нь түүний хүүтэй харьцахдаа өөрийн амьдралаа амласан гэж мэдэгдсэн нэхэмжлэл гаргасан нэхэмжлэл гаргасан Тоглоомын тоглоом-Ажилласан AI Chatbot. Хүү нь түүний хүү “хүчирхийлэл, бэлгийн харьцаанд ордог” гэж мэдэгдэж, түүнийг амиа хорлохыг зөвлөж байна.
AI Chatbots нь хүүхдүүдэд маш их хүн шиг санагдаж чаддаг бөгөөд энэ хэтийн төлөв нь “хор хөнөөлтэй” гэж jason thacker, Ёс суртахууны болон шашны эрх мэдлийн командлагч. Энэ нь AI Chatbots нь хүүхдүүдэд нөхөрлөлийг хэрхэн орлож чаддаг тухай ойролцоо байна.
Телантерчин эцэг эх нь технологи нь төвийг сахисан гэдгийг анхаарч үзэх хэрэгтэй гэж хэлдэг. AI-ийн ард байгаа компаниуд ба Chatbots нь хүүхдүүдийг онцгой ертөнцөөс гардаг.
Нэмж дурдахад AI апп нь боловсролын зорилгыг үргэлж боловсруулж, чухал сэтгэлгээ, харилцаа холбоо, нийгэмлэгийг сурталчлах зорилгоор тодорхойлдоггүй. AI хэрэгслүүд нь мэдээллийг дамжуулахад сайн байдаг.
“Бид зөвхөн мэдээлэл дамжуулах боломжгүй бөгөөд энэ нь” Thacker хэлэв. “Дэлгэцийн өмнө сууж, хувийн сургалтын туслагчаар, би бие махбодийн туслахтай, бие махбодоо хэрхэн оролцож, суралцаж, суралцаж байгаа, Бурханы талаар хичнээн суралцаж, сурч байгаа,
Thacker нь сургалтын чиглэлийг сургаж сургаж чаддаг болохыг зааж өгч болно. Оюутнуудад түүний оюутнуудыг хэлэлцүүлэг, судалгаагаар дамжуулан өөрийн гэсэн асуултанд ухаж хэлэв. Дараа нь тэр чатботтой ижил асуулт тавьж, түүний оюутнууд хариултаа дүн шинжилгээ хийжээ.
AI нөөцийг зөвхөн илүү сайн, илүү сайн, илүү сайн байлгах гэж байгаа бөгөөд эцэг эх нь оролцож буй зөвлөмжийг цуурайтах болно.
Бретерк торкер, редакторыг удирдан зохион байгуулдаг гэж хэлвэл багш багш нар асуух хэрэгтэй гэж Жил асуу, дараа нь ажил эсвэл үйл ажиллагаа эсвэл ямар нэгэн арга газар эсвэл материалын хувьд ашигладаг гэж хэлдэг. AI Технологи нь сурч мэдэхэд нь давуу эрх олгох замаар үр өгөөжтэй болох бөгөөд тэдгээрийг сурч мэдэх боломжийг олгодог. Жишээлбэл, AI хэрэгслүүд нь өмнөх үеийн уран зөгнөлийг хайрладаг үлэг гүрвэлийн сэдэвчилсэн математикийн ажлын хуудас үүсгэж болно.
Эцэг эхчүүдэд нээлттэй харилцааг хөгжүүлэхэд туслах хэрэгслийнхээ хамт хэрэглээний хэрэгслийг ашиглах хэрэгтэй.
“Тээврийн хэрэгсэлд бид AI-г хардаг бөгөөд энэ нь ямар ч хэрэгсэл шиг, ямар ч багаж хэрэгсэлтэй адил сайн, зохистой, энэ нь маш муу, энэ нь маш муу хэрэглэгдэж, энэ нь маш муу хэрэглэгдэж, энэ нь маш муу хэрэглэгдэх боломжтой бөгөөд энэ нь маш муу, энэ нь маш муу хэрэглэгдэж, энэ нь маш муу хэрэглэж болно. “Бид эцэг эхчүүдэд (AI) аяллаар явахыг зөвлөж байна.”