Бичиг үсэггүй байдлыг сонгох

| Батжаргал Сэнгэдорж

Калифорнид, Дөрөвдүгээр сарын гурвандугаар ангийн сурагчдаас бага. Үндсэн ойлголттой бараг хагас тэмцэл. Хүүхдүүд эрх чөлөө, боломжийн хамгийн чухал ур чадваргүйгээр өсч томрох чадвартай, гэхдээ энэ нь төрийн сургуулиудад хүүхдүүдэд тохиолддог.

Улс үндэстэн даяар, унших амжилтаа олон жилийн турш гулсаж байв. Мөн хамгийн эгц дусал нь аль хэдийн тэмцэж байсан хүүхдүүдийн дунд байдаг. Зарим нь нийтийн сургуулиас гадуур сургуулилтаас гарч байгаа боловч сая сая сая нь ийм харгис сургалтын цоорхойг богиносгож байна.

Америк сая сая хүүхдийг уншиж чаддаггүй, энэ нь зөвхөн пандематын зайлшгүй гаж нөлөө биш юм. Бичиг үсгийн хэмжээ 2020 оноос өмнө унаж байсан боловч ийм байх албагүй. Хэрэв бид курсээ өөрчлөхгүй бол эдгээр хүүхдүүд амьдралынхаа туршид өөрсдийнхөө сонголтынхаа төлөө төлбөрөө төлнө.

Гуравдугаар ангийн төгсгөлд уншиж чадахгүй байгаа хүүхэд нь араас нь унах магадлал өндөр байдаг. Энэ нь урт, нийгэмлэгийн үр дагавартай байдаг.

Гэхдээ хэрэв та хаашаа харагдахаа мэдсэн бол найдаж байгаа бөгөөд энэ хямрал нь зайлшгүй биш юм. Миссисипи нь дэмий зүйлээс үсрэлтээс үүдэлтэй хөгжлийн бэрхшээлтэйгээс эхлэн ахиц дэвшил гардаг. Дууны бодлого нь бүх зүйлийг өөрчлөх боломжтой. Миссисипи энэ нь боломжтой болохыг нотолсон: “Уншлагын шинжлэх ухааныг олж мэдсэн болно.

Бичиг үсэг сэдэвт суурилсан сурталчилгааны үйлдэл нь түлхүүр байв. Ухсан үг, тайлан, ойлголт, тодорхой баримтжгүй бол хүргэлт, буруу хариуцлага зар сурталчилгааны чиглэл, Mississpi-ийн гайхалтай үр дүнг “Миссисипи Гайхамшиг” гэж нэрлэдэг.

Теннесси ба Луизиана, хэмжигдэхүүнтэй ижил төстэй шинэчлэлийг үргэлжлүүлэв. Зориудаар, нотлох баримт дээр суурилсан сонголтууд, хүүхдүүд хөгжиж байна. Үлдсэн улс орноо аль нь костюмыг дагаж болохгүй вэ?

Калифорниа муж улс орнуудад хүргэж байгаа бөгөөд эдгээр аргыг хэрэгжүүлж чаддаг. Багшийн сургалт нь “өмч” ба “эквейс” ба “экспорт”, “арьс өнгөний”, “Чухал онол” нь зүсэхэд хангалттай. Багш нар хүүхдүүдэд амжилтанд хүрэхийн тулд хүүхдүүдийг хөгжүүлэхэд хатуу заавар хэрэгтэй.

Учир нь эдгээр олон шинэчлэл нь Улаан мужууд, цэнхэр мужуудаас удирддаг удирдагч нар тэднийг авч үзэхгүй.

“Мэргэжлийн хөтөлбөр, өөрөөр хэлбэл сургалтын хөтөлбөр, өөрөөр хэлбэл, өөрөөр хэлбэл, өөрөөр хэлбэл, өөрөөр хэлбэл сургалтын хөтөлбөр, өөрөөр хэлбэл, жишээ нь, өөрөөр хэлбэл, өөрөөр хэлбэл, өөрөөр хэлбэл ерөнхий сургалтын хөтөлбөрт хамрагдахгүй, жишээ нь

Хамгийн гол нь нягтлан бодол нь шугамыг эзэмшдэг. Миссисипи хотод, уншиж чадахгүй байгаа гуравдугаар ангийн сурагчид автоматаар хөдөлж болохгүй. Энэ саад бэрхшээл нь оюутнуудад зориулсан том хөшүүргийг бий болгодог бөгөөд оюутнууд, эцэг эхчүүд амжилттай боловсрол, цаашдын боловсрол эзэмшихийг баталгаажуулдаг.

Эдгээр гурван найрлага: Сургалтын хөтөлбөрт өөрчлөлт, багшийн сургалт, хүчтэй хариуцлага, хариуцлагатай байх нь өөрчлөлтийн жор юм шиг санагддаг. Харамсалтай нь улс төр нь дэвшилтэт мужуудад хөдөлгөөнийг урьдчилан сэргийлэх боломжтой. Учир нь эдгээр олон шинэчлэлүүд улаан мужуудаас гарч ирдэг, цэнхэр мужийн удирдагч нар тэднийг авч үзэхгүй. Гэхдээ бичиг үсгийн мэдлэг нь биш бөгөөд партизан байх ёсгүй. Маргаан Консерватив хэвлэл биш, гэхдээ бид Либерал муж дахь бичиг үсгийн хэмжээ нь асуудалтай байгаа бөгөөд энэ нь асуудалтай байгаа бөгөөд

Хүнд суртлын чиглэлээр явах замаас гарахад хэцүү байдаг. Журсран болон сурталчилгааны хөтөлбөр олгох журам, түвшинг амжилттай давангахаар хангадаг байсан ч өөрчлөлт нь нийтлэгдэнэ.

Калифорниа муж улсууд хязгаарлагдмал сургуулийн сонголттой байдаг. Засаг дарга, хууль тогтоох эффектүүд нь амьдралын хэв маягийн эффектүүд нь насан туршдаа насан туршдаа тохиолддог бөгөөд энэхүү мэдээллийг Сургуулиуд, сургалтын байгууллагууд ангийн доторх хэмжигдэхүүнтэй холбодог мэргэжлийн хөгжлийг эрэмбэлэх ёстой. Хичээлийн ажил, хэлэлцүүлгийн илүү олон эцэг эхчүүдийг урьж байна. Гэр бүлээ хүүхдийнхээ уншлагын түвшинд үнэн гэж хэлээрэй.

Эцэст нь хэлэхэд, дамжуулж буй бичиг үсгийн оноог дараагийн ангид шилжүүлэхийн тулд endering-ийг хэрэгжүүлэх. Хэрэв бид амжилтанд хүрэхийн тулд жинхэнэ жишиг үзүүлэлтийг тохируулахгүй бол хүүхдүүд хамт өнгөрч, цаашдын ард үлдэнэ. Одоо хэцүү сонголт бол дараа нь нигүүлсэл юм.

Оюутнуудыг үгүйсгэх боломжит бичиг үсгийн мэдлэгийг зохих мэдлэгтэй байх нь тэднийг насан туршийн хязгаарлалт руу чиглүүлэх явдал юм. Тэдний хувьд муу, нийгэм, нийгэмлэг нь бүхэлдээ. Бичиг үсэггүй хямрал бол хувь тавилан биш юм. Энэ бол сонголтуудын үр дүн юм. Энэ шалтгааны улмаас Миссисипи болон бусад мужуудад үзэж байгаагаар энэ нь буцаагдах боломжтой.