Миний охин өнгөрсөн сард гэрлэсэн. Ээжүүд биднийг жирэмсэн гэдгээ мэдээд, төрөх өдөр, хуримын даашинзаа өмсөж тоглох, төгсөлтийн баяраар дэлгүүр хэсэх, мөн мэдээж түүний бөгжийг харах тэр өдрийг хүртэл тэсэн ядан хүлээж байдаг. хуруу.
Гэхдээ сүйт бүсгүйн эхийн ердийн таамаглалаас гадна би үүнийг амьдрахын тулд хийдэг. Тэдний өмнө бидний үүсгэн байгуулагч, ерөнхийлөгчийн хувьд би гэрлэлтийн статистикийг харж байна. Би гэрлэлт яагаад хүүхдийн шударга ёсны асуудал болох талаар бичиж, өсвөр үеийнхний сургалтын хөтөлбөрийг орчин үеийн байгууллагад уучлалт гуйхыг санал болгож, хамтран амьдрах эрсдэлийн талаар байнга ярьж байсан. Гэрлэлтийн ажил бол миний өдөр тутмын ажил юм.
Гэсэн хэдий ч би ууган хүүгийнхээ хуримын өдрийн хүч чадалд бэлтгэгдээгүй байсан: залуу сүйт бүсгүй, хүргэний гоо үзэсгэлэн нь эсрэг тэсрэг боловч нэмэлт хувцас өмсөж, баяр баясгалантай үйлчлэгчдээр чимэглэгдсэн, хадам ааваас хүү рүү шилжүүлсэн сүйт бүсгүйн бэлгэдэл юм. хадм, миний охины сонголт (миний хуримын даашинзтай) руу орох Щелкунчик“Гранд Пас де Дю” ба тод загалмайнууд нь нүдийг нь трансцендент рүү чиглүүлдэг. болон хоёрыг нэг болгосон харилцааны Бурхан. Энэ нь миний хүсч, төсөөлж байснаас ч илүү байсан.
Нөхөр Райан бид хоёр салсан гэр бүлээс гаралтай. Гэр бүл салалтын ихэнх хүүхдүүдийн нэгэн адил бидний хуримын зочдын жагсаалт төвөгтэй байсан. Хэн ямар гэр бүлд харьяалагддаг байсан бэ? Хүлээн авалтын ширээний даалгавар маш их ачаалалтай байсан тул бид нээлттэй суудал сонгосон. Аав маань хоёр дахь эхнэрийнхээ хамт ирсэн бөгөөд тэрээр сайхан зургаа авахуулж байсан ч биднийг бал сараа дуусгаад буцаж ирэхэд салахаа мэдэгдэв. Бид үерхэж эхэлсэн цагаасаа өдгөө 26 настай гэр бүлээрээ хүүхдүүдийнхээ асуудлыг хялбарчлахаар шийдсэн.
Охины маань шинээр байгуулсан хадмуудын эвлэл ч мөн адил гашуун гашуун галаар өдөөгүй. Гэсэн хэдий ч тэдний 26 ба түүнээс дээш 1 жилийн гэрлэлт нь түүнд ариун журамтай, тогтвортой, харгис ухаалаг, гэрэл гэгээтэй хөгжимчин болсон юм. Хүлээн авалтын суудлын хүснэгтийг боловсруулахад хүндрэл бага байсан. Бурхан энгийн байдлыг ивээг.
Нөхөр бид хоёр хүүхэд төрүүлснээр, үрчлүүлснээр, одоо гэр бүл болж өссөн. Би чамд хэлж чадна, энэ бүхэн гайхалтай. Гэхдээ охиныхоо төлөө амьдралаа барьцаалсан энгийн гэр бүлийнхээ хажууд байгаа залууд залгаас хийх нь гайхалтай зүйл бий.
Хэдийгээр би эхнэр нөхөр хоёрын нэгдлээр илэрхийлэгддэг ид шидийн нэгдлийн талаар олон уншиж, хүүхдүүддээ гэрлэлтийн тулгын чулуу гэж сурталчилж, ягаан зураас гарч ирснээс хойш энэ өдрийн төлөө залбирч байсан ч би. Миний мах цусаар шинэ мини-нийгмийг олсоныг хараад дүлий болов.
Тэд хамгийн уламжлалт тангаргийг сонгосон. “Бие биенийхээ хувийн шинж чанарыг хүндэтгэнэ” гэсэн амлалт байхгүй, түүнийг түүний “хамгийн агуу адал явдал” гэж хэлсэн ч, түүнийг “хамгийн сайн хүн болоход нь” тусалсан гэж мэдэгдээгүй. Түр зуурын үнэр ч алга авах
холбооноос. Бүхэл бүтэн өөрийгөө гэсэн түүхий, цуцашгүй амлалтууд.өгөх. Тэр “түүнийг хайрлаж, тайвшруулж, тэжээж, өвчин, эрүүл мэнд, уй гашуу, баяр баясгалангийн үед түүнийг хүндэтгэж, хамгаалж, бусад бүх зүйлийг орхиж, та нар хоёулаа амьд байх хугацаанд зөвхөн түүнд л хадгалагтун.” Тэр “Түүнд дуулгавартай байж, түүнд үйлчилж, түүнийг хүндэлж, хүндэлж, өвчин, эрүүл мэнд, уй гашуу, баяр баясгалантайгаар сахиж, бусад бүх зүйлийг орхиж, та нар хоёулаа амьд байх хугацаандаа зөвхөн түүнд л хадгалагтун.”
Тэд тус бүр нь: “Би чамайг энэ бөгжөөр гэрлэж, би чамд өөрийн биеэр үйлчилж, хүндэлдэг, мөн өөрийн ертөнцийн бүх эд хөрөнгөө Эцэг, Хүү, Ариун Сүнсний нэрээр чамд бэлэглэж байна” гэж давтан хэлэв.
Эхнэр нөхөр бүр “би биеэрээ чамд үйлчилнэ”, “хоёулаа амьд үлдэхийн хэрээр би чамд өөрийн биеэр үйлчилнэ” гэж тангараглаж, амлалтаа биелүүлсэн бол та төсөөлж байна уу? Бяцхан нийгэм бүр төмөр бондоор нийлнэ. Манай макро нийгэм маргаангүй хүчирхэг байх байсан.
Гэвч манай үндэстэн энэ үйл явдал, насан туршийн нэгдэлд өөрийгөө бүхэлд нь өгөхийг үндсэндээ орхисон. Үүний оронд бид шууд таашаал авч, өөрийгөө гүйцэлдүүлэхийг сонгосон. Үүнээс болж насанд хүрэгчид болон хүүхдүүд хохирч байна.
Нөхөр бид хоёр ямар ч буруугүй гэр бүл салалтын тахлын үеэр насанд хүрсэн бөгөөд эцэг эхийнхээ эвлэлийг татан буулгахад хамгийн түрүүнд суусан. Гэвч өнөөдөр олон хүүхдүүд эцэг эхээ гэрлэсэн гэж огт мэддэггүй. Харин тэдний ээж, аав нь хамтрагч эсвэл амьдардаг хүмүүсийн эргэдэг хаалгатай эсвэл ганц бие ээж эсвэл аавыг сонгох замыг сонгосон байж магадгүй юм. Зарим нь хиймэл технологи, “гуравдагч этгээдүүд” -ээр бүтээгдсэн бөгөөд эцэг эхийн аль нэг нь эсвэл хоёулаа хүүхэд төрөх үед тэдний амьдралаас тасарчээ. Олон хүүхэд бүрэн бүтэн байдал ямар байдгийг мэддэггүй. Тэгээд бид хойч үе маань яагаад хүүхэдтэй болж, гэрлэж, бүр бэлгийн харьцаанд орохгүй байна вэ гэж толгойгоо мааждаг.
Гэр бүл бол хүнд хэцүү зүйл биш гэдгийг бид хоёулаа хүүхдүүддээ “үзүүлээд”, “хэлж” байх ёстой. Миний охинтой адил хурим, тухайлбал зориудаар болзох үйл явц, гэрлэхээс өмнөх зөвлөгөө зэрэг нь “үзүүлэлт”-д онцгой байр суурь эзлэх ёстой. Гоо үзэсгэлэн, үнэний хооронд шууд холбоо байдаг бөгөөд түүний хуримын өдрийн гоо үзэсгэлэн нь будлиантай соёлд үнэнийг хашгирч байна.
Мөн бид хүүхдийнхээ тойрог замд байгаа эвдэрсэн хүүхдүүдэд “бүрэн бүтэн” ямар байдгийг “үзүүлэх” хэрэгтэй. Хэдийгээр манай гэр бүлүүд ээдрээтэй байсан ч Райан бид хоёр энгийн, үнэнч гэрлэлтийн ойролцоо жишээнүүдтэй байсан бөгөөд бид өөрсдийнхөө гэр бүлийг загварчлахыг эрмэлздэг байсан. Тэр хосууд биднийг тахилын ширээнд залбирч, нөгөө талд биднийг дэмжсэн.
12-р сарын хүйтэн үдээс хойш сүмийн гадаа зураг авахуулж буй сүйт бүсгүйн үдэшлэгийг хараад өөрийн, хүүхдүүдийн эсвэл та өөрийн болон хүүхдийнхээ хуримын ёслолуудыг эндээс харж болно. Хуримын үнэн, сайханд хэзээд дийлдээд, түүнгүйгээр үндэсний шинэчлэл гэж үгүй гэдгийг ойлгоосой.