Зөвхөн философич зөвхөн микроб-д мэдэгдэхүйц ёс суртахууны үүрэг хариуцлага хүлээх болно. Гэхдээ nyu bioethicist jeff seo нь шинэ номоо дипломын ажил хийдэг Ёс суртахууны тойрог: хэн асуудал, асуудал, яагаад, яагаад (Ww Norton, 192 PP.).
Хүний амьдралын аргументыг эндээс бүү хай. Харин SEBO нь Ёс суртахууны филологийн философид хялбархан хялбаршуулсан курс дээр уншигчдыг авдаг. Тэрээр ёс суртахууны байр суурийг бичсэн нь аж ахуйн нэгжид өртэй байх эсвэл хэлэлцэж байгаа эсэхээс хамаарна. Хэрэв тийм бол эдгээр аж ахуйн нэгжүүд эсвэл оршихуйнууд нь “Ёс суртахууны тойрог” ба агнуурын “дотоод утга” -д багтдаг.
Ихэнх амьдрал дор хаяж зарим нэг дотоод утга нь саадгүй байдаг. Гэхдээ SEBO үүнийг туйлын их зүйл авдаг. Тэрээр ёс суртахууны дугуйг ашиглан үүнийг бараг л хөхтөн амььлал, загас, загас, сээрт, эсвэл текстийн програмууд “гэж үздэг.
SEBO нь ёс суртахууны хоёр ангилал байдаг бөгөөд “ёс суртахууны төлөөлөгч” гэсэн хоёр ялгаатай зүйл байдаг ортой байх бусдад үүрэг, “Ёс суртахууны өвчтөнүүд,” наслалт, аж ахуйн нэгжүүд, эсвэл аль үүрэгтэй (эсвэл аль нь) өртэй. SEBO нь “Хэрэв танд ашиг тустай эсвэл хохирол учруулсан бол” Хэрэв та ашиг тустай бол “та бол ёс суртахууны өвчтөн, мөн” таны төлөө “юм.”
SEBO-ийн хувьд, бараг бүх амьд зүйл бол ёс суртахууны өвчтөнүүд юм. Хүний үйлдлүүд нь “тэрбум, триллион, квиллион, квиллиллионууд,” одоо ба ирээдүйд “Ёслол, мөн ёс суртахууиллионууд,” одоо ч гэсэн “-ийг сурталчилж, эсвэл бусдад үйлчлэх нь зөвхөн өөрөөсөө илүү их үүрэг гүйцэтгэдэг.
Энэ бол хүнд ачаалал, хамгийн бага гэж хэлэх явдал юм. Биднийг мөрөн дээр нь авахын тулд SEBO нь нийгэмд үндэстний ёс суртахууны зарчим гэж үздэг. Тэр төгсгөлд тэр нэр томъёог тодорхойлсон бөгөөд энэ нь нэр томъёог нэр томъёог нэгтгэж, “Хүн төрөлхтөнд үргэлж тус тусад нь, хамтад нь нэн тэргүүнд ач холбогдол өгдөг.”
Гэхдээ энэ нь үнэн биш юм. Хүний онцгой байдал, зохих ёсоор ойлгомжгүй, хоёр тал нь хос талтай. Эхнийх нь бидний дотогшоо нийцэхгүй бөгөөд хүний нэр хүнд бөгөөд хүний нэр төр, заримдаа амьдралынхаа туршид ёс суртахууны үнэ цэнэтэй байдаг. Энэ нь SEBO-ийн радикал, Егалитаризмын зөрчилдөж буй шаталсан шатлал.
Хүний онцгой байдал зоосны нөгөө тал нь бид өөрсдийгөө болон бие биенээсээ өөрсдийгөө болон бие биенийхээ үүрэг гүйцэтгэдэг гэдгийг хүлээн зөвшөөрдөг. Гэхдээ энэ нь манай онцгой агентлагийн бүрэн хэмжээ биш юм. Мөн амьтдыг хүнтэй хариуцлагатай болгох ёс суртахууны үүрэгтэй. Мөн SEBO-ийн тодорхойлолт, хүний онцгой байдал лааз бусад амьтан, амьтны болон амьтдыг хөгжүүлэхэд хүргэдэг, бусад хүмүүсээс хамгаалдаг.
Эдгээр ёс суртахууны үүрэг нь бидний өвөрмөц ёс суртахууны үнэ цэнэтэй зүйл юм. Эсвэл, Sebo-ийн Lexicon-ийг ашиглах, хүн бүх ёс суртахууны агентууд өвчин, өвчин, гэмтэл, эсвэл наснаас шалтгаалаагүй байгаа бол энэ стандартыг хараахан боловсруулаагүй бол энэ стандартыг хараахан боловсруулаагүй болно. Тийм учраас аллагад хамрагдахыг хичээдэг барийг алах нь бардам зан авирыг авчирна. Бар нь зүгээр л ёс суртахууны агентлагийн чадваргүй бөгөөд иймээс гэмт хэрэг үйлдэх боломжгүй юм.
ИРҮҮЛЭГЧ, ЭНЭ СЕБО-гийн дипломын теог бол экстремийн онцгой шинж чанар юм. “Бид өөрсдийгөө халамжилж,” өөрсдийгөө халамжилж, “өөрсдийгөө халамжлах ёстой” гэж бичдэг боловч “бид өөрсдийгөө улам бүр бага харьцах ёстой” гэж хэлдэг.
Мэдэгдэж буй ертөнцийн бусад зүйл дээр дарамтанд өртөх үүрэгтэй байж болох уу? Мэдээж хариулт нь байхгүй. Энэ нь тодорхойлолтоор, тэр ч байтугай SEBO нь хүн хүнийг үл тоомсорлож байгаа ч гэсэн онцгой зүйл гэж үздэг.
Ёс суртахууны тухай бүх яриагаар би ёс суртахууны өвчтөнүүдийн ангилалд хүрч чадаагүй юм. Мэдээжийн хэрэг, төрөөгүй нялх хүүхдэд хохирол учруулах эсвэл ашиг тусаа өгөх боломжтой. Тэд амьд, уурладаг. Мөн тэд бол хүн биднийгБайна уу. Тиймээс тэдний амьдралыг хамгаалах, зовлон шаналал нь жирэмслэхгүй байхын тулд жирэмслэхээс илүү их ач холбогдолтой байх ёстой юу? Ёсүй бус Ёс суртахууны бус өвчтөнүүдийг хамгаалахын тулд SENBO-ийн ZEST дээр хариулт нь тийм байх ёстой. Гэхдээ ямар нэгэн байдлаар тэр үүнийг харах болно гэдэгт би эргэлзэж байна.
SEBO нь зовлонг бууруулах найдвард бичдэг. Энэ бол бэлдэж байна. Гэвч x оруулахОнцгой байдал нь бага зовлонг бага зовж шаналах болно. Бурханы ижил төстэй, дүр төрхөөр биднийг үгүйсгэхийг үгүйсгэх болно Машгүй ёс суртахууны хариуцлага. Хэрэв бид хэзээ нэгэн цагт ойд байгаа өөр нэг амьтан болохоор өөрсдийгөө харах юм бол биднийг хэрхэн хийх нь яг л үйлдэх болно.