Редакторын тэмдэглэл: Дараах текст нь Podcast түүхийн хуулбар юм. Түүхийг сонсохын тулд дээрх гарчгийн доор сумны доор дар.
Ник eicher, Хост: Өнөөдөр: Өнөөдөр Баасан гараг, 9-р сарын 19-ний өдөр.
Өдөржингөө эхлэхэд туслах дэлхийн радио руу шилжсэнд баярлалаа.
Өглөөний мэнд. Би ник.
Мирна Браун, Хост: Тэгээд би Мирна Браун.
Дараа нь ирэх болно Дэлхий ба бүх зүйл: Хоёр дахь боломж.
Урт хойшлогдсон мөрөөдөлийг хөөхөд хэтэрхий оройтохгүй байна. Ядаж кинонд энэ нь тийм биш юм. Angel Studios ‘Хамгийн сүүлийн үеийн кино гарч ирэв Ахмад 59 настайдаа коллежийн хөлбөмбөгт буцаж очсон Майкийн Flynt-ийн жинхэнэ түүхийг дагаж мөрддөг! Тоймч Жозеф Холмс.
Жозеф Холмс: Итгэлд суурилсан кино нь “урам зоригийн мелодриами” -ийг 2000 оны эхээр Заримдаа энэ нь жанрыг сайн үйлчилсэн, үзэгчдэд дуртай Дайны дэлгүүр ба Би зөвхөн төсөөлж чаднаБайна уу. Бусад үед, эдгээр төрлийн кинонууд нь итгэл үнэмшилтэй студиудыг шударга бус байдлын төлбөрийг нээсэн. Жишээлбэл, заримдаа дарамт шахалт үзүүлэх дарамт нь сэтгэлийн хөдлөлийг үнэнийхээ үнэн зөв дүрслэх хэрэгцээгээ бүрдүүлдэг. Angel Studios ‘Хамгийн сүүлийн үеийн кино Ахмад хоёр хуаранд хөлтэй. Энэ нь их урам зоригтой байдаг, гэхдээ эд анги нь бага зэрэг шударга бус хэвээр байна.
NewsCaster №1: Майк Flynt, 59 нас, нас бол зүгээр л тоо юм.
NewsCaster №2: Техасын өвөөгийн ачаар өрсөлдөөнийг урсаж байна, энэ нь пикап тоглоом биш юм. Энэ бол NCAA хөлбөмбөг …
NewsCaster №3: Майк Flynt нь 36 жилийн турш энэ асуултыг өөрөөсөө өөрөөр хэлбэл тэр одоо энэ талаар ямар нэгэн зүйл хийхээр шийдсэн.
Кине нь Майкийн нислэгийн бодит амьдралын түүхийг дагаж мөрддөг. Майк Майк Майкийг удаан хугацаагаар өнгөрөөсөн тул түүний хүчирхийлэлтэй аавтай тулгардаг. Түүнийг тэдний ярианы харилцаан, эхнэртэйгээ харилцах харилцаагаа гэмтээж байсан.
Майк: Дасгалжуулагч, та, чи намайг харахыг хүссэн үү?
Дасгалжуулагч: Хүү, чи энэ жил багийн ахлагч байхгүй.
Майк: Яагаад үгүй гэж?
Дасгалжуулагч: Үнэндээ та сургуулиас хөөгдсөн.
Майк: Дасгалжуулагч, намайг багаар бүү өшиглөөрэй.
Дасгалжуулагч: -Та сонсохгүй байна. Зөвхөн баг биш. Сургууль. Саул Росс чамайг энд ирэхийг хүсэхгүй байна. Та энд байсан болохоор Майкл? 10? 20? 30?
Хүчтэй байр, хатуу тоглолт нь энэ киног авч явдаг. Ахмад настай эрийн жинхэнэ түүх нь Коллежийн хөлбөмбөг рүү буцаж очдог. Энэ нь магадлалыг эсэргүүцэх боломжтой гэдгийг харуулж байна, зөв алдаа, залуу үе рүү буцах, залуу үеийг буцааж өг. Үүнтэй адил, эцэг эхийн зан авирыг даван туулж, эцэг эхийн зан авирыг даван туулж, гэр бүлийн гишүүдтэйгээ эвлэрдэг. Энэ кино эдгээр нь зодож байгаа юм, энэ нь сайн байдаг.
Майк: Би ахлах жилээ хэзээ ч дуусаагүй.
Дасгалжуулагч: ЗУРАГ ЗУРАГ. Яагаад болохгүй гэж?
Майк: Би тулалдахаар хаясан. Гэхдээ надад тэр жил байна.
Дасгалжуулагч: Та юу гэсэн үг вэ? Юуг авах эрхтэй вэ?
Майк: тоглох уу?
Michael Chiklis-Би 2005 онд Бен Гримм шиг үүргээ санаж байна Franctic Fin-Бүх дур булаам, маш их дур булаам, Майк нисэхгүй гэж үздэг. Брэндон Линн хүүгийн микхийг тоглодог, тэдний эвдэрсэн аав-хүүгийн харилцааны дүр зураг нь үр дүнтэй байдаг. (Магадгүй Магай мундтай ярилцах болно.) Майк Стют Мастерсон Мастероныг кино руу авчирдаг, тэр болон Chiklis нь үзэсгэлэнтэй боловч chiklis-ийг авчирдаг. Нисдэггүй хүмүүсийн хамтрагчтайгаа харьцах харьцаа халдвартай, мөн би үүнээс илүүг харах дуртай байсан.
Майк: Хөөе, Жамал. Про хийх нь хэн нэгний хувьд урт цохилт юм. Гэхдээ та энэ талбар дээр гарах гэж байгаа бол хэн ч мэдэхгүй. Та шаргуу ажилладаг, та дахин гарна.
Жамал: Та үүнийг яаж мэдэх вэ?
Майк: Та миний насыг давж үзсэн үү? Би талбай дээр эргэж ирлээ. Та эндээс гарахад би чамайг тэндээс үндэслэж байгаа гэж найдаж байна, зөв үү? Тэр нь эхлээд Энэ бол чиний төлөө байх болно.
Гол асуудал Ахмад Энэ нь түүний сайхан байдал, биелэлт нь маш хэцүү асуудлаар даван туулах нь хэцүү асуудлуудтай холбоотой байдаг. Кинон нь Майк биднийг коллежийн хөлбөмбөгийн сүүлчийн улирлыг дуусгахыг хичээдэг. Гэхдээ гадасыг өндөр байлгахын тулд кино нь ихэвчлэн эхнэр, ялангуяа түүний хүү, ялангуяа түүний хүү, ялангуяа бэртлийн улмаас түүний мөрөөдөл, ялангуяа түүний мөрөөдөл, гэмтэх эрсдэлтэй, ялангуяа түүний хүү, ялангуяа бэртлийн эрсдэлд автдаг бөгөөд түүний Хүү, ялангуяа бэртэх эрсдэлтэй, ослоороо, хохирол учруулахгүй байх явдал юм. Ээж, Хүү нь хүчтэй аргумент хийдэг. Эдгээр зүйлүүдтэйгээ бэрхшээлтэй тулгарах үед Майкийн хариу нь ердөө л “Би үүнийг хийх ёстой.” Түүний хэлсэн хэв маяг нь түүний ааваас суралцсан гэж хэлсэн.
Micah: Аав, энэ бол миний яриад байгаа зүйл юм.
Майк: Ирж, Мика. Ийм санаа зовохоо боль. Би эмчийн тушаалыг дагаж байна.
Мика: Нээрээ юу? Та хэзээ хэн нэгний захиалгыг дагаж мөрддөг үү? Аав, үүнийг явуулах цаг болжээ. Зүгээр л үүнийг зогсооно уу, гуйя.
Майк: Би чадахгүй.
MICAH: Тэгэхээр би юу, сараана, сараана, Лай, Лаин, Ээж ээ, ээж, бид хамаагүй? Ааваа тоглох дуртай гэж найдаж байна.
Эйлин нь нөхрөө хамгаалах, түүнийг дэмжиж байгаа нь сул дорой санагддаг. Тэр харамсах зүйлээ засч чадвал эхнэр, эцгийнхээ адил бүтэлгүйтсэн мэт бусад бүх зүйлээ засах боломжтой болно. Гэхдээ бие даасан, хариуцлагагүй байдлаар донтсон хүмүүстэй донтсон хүмүүс өөрсдийгөө донтсон, хариуцлагагүй байдаг. Ихэвчлэн тэдэнтэй эцэст нь дуусашгүй, уучлал гуйж, замаа өөрчлөх. Үүний нэгэн адил Eilen-ийн логик нь намайг сонгосон амьдралын хэв маягаар хийсэн аргумент дээр маш ойртохыг хичээдэг.
Саул: Майк, би танд удаан хугацаагаар хэлэхийг хүссэн зүйл байна.
Майк: Яв.
Саул: За, та 35 жил болж байгааг та мэднэ, та нарыг уучлаарай, намайг уучлаарай гэж хэлэхгүй байх ёстой.
Майк: Та уучлаарай?
Саул: Би насанд хүрээгүй хүүхэд, Дүлий нь чулуу шиг дүлий байсан. Та хөлбөмбөгийн багийг өшиглөсөн, сургуулиа орхисон, би хамараа хугарсан.
Майк: Үгүй … Би хэрэглэж байсан … Би тэр өдрөөсөө алга болсон өдөр алга болсон өдөр байхгүй болсон.
Саул: Чи уучлаарай?
Майк: Тийм ээ.
(Хоёулаа инээв)
Киноны даяар олон албадан тэмдэгт цохилтыг харж болно. Майк Майк нас барахаас өмнө түүний аавыг хэрхэн яаж өнгөрснийг би олж мэдсэн бол энэ нь аавынхаа өөрчлөлтийг бий болгосон. Гэхдээ бид ямар ч мэдэгдэхүйц өөрчлөлтийг харахгүй байна; Бид зүгээр л энэ нь Mica-ийн үгийг авах ёстой.
Хуримтлагдсан үр дүн нь энэ уналтанд хүрэх сэтгэл хөдлөлийн яарах нь жанртай харьцуулахад харьцангуй хавтгай юм.
Ахмад Хэт их замбараагүй, итгэл үнэмшилтэй кино, итгэл дээр суурилсан кинонууд нь үүнийг мэдрэх болно. Гэхдээ хамгийн сүүлийн үеийн оруулгууд нь сүйрч буй оруулга нь хуурамч зүйлээ олж чадахгүй байна.
Би Жозеф Холмс.