Эцсийн аялал

| Батжаргал Сэнгэдорж

Мэри Рейчин, Хост: Өнөөдөр: Өнөөдөр Мягмар гараг, 3-р сарын 25-ны Мягмар гараг.

Өдөржингөө эхлэхэд туслах дэлхийн радио руу шилжсэнд баярлалаа.

Өглөөний мэнд. Би Мэри Рейхард байна.

Ник eicher, хост: Тэгээд би ник байна.

Дараа нь ирэх болно Дэлхий ба бүх зүйл: Америкийн далбааг санаж байна!

SS АНУ бол хамгийн хурдан зорчигч хөлөг онгоцыг барьж, Америкт хамгийн том нь хийсэн. Тэр Титаник болон Атлантын даяар Титаник, цэцэрлэгт хүрээлэн, алдартнуудаас илүү урт удаан хугацаанд сунгасан. Гэсэн хэдий ч өнөөдөр хуучин Гал нь ихэнхдээ мартагддаг.

Рейкард: Энэ нь зүгээр л ямар болж байна вэ!?! Дэлхийн мерна Браун Браун нь хөлөг онгоцны өвийг хадгалах эрхэм зорилгоо танилцуулж байна.

Пам Пафлас: Би одоо хэдэн настай вэ? Би зогсоох, бодох хэрэгтэй байна ..

Мирна Браун: Пам Пафлас насныхаа талаар ярих дургүй.

Пафна Пафлас руу: Таны гарт юу вэ?

Пафлас: Энэ бол миний Brownie Instamial камер юм.

Гэхдээ мөнгөн толгойтой эмээ нь түүний хамгийн том адал явдлын талаар та чихэнд хүрнэ.

Пафлас: Би 11-р аялалын үеэр явахдаа 11 настай байсан. Энэ жил маш хүйтэн байсан бөгөөд энэ нь хөлөг онгоцыг док дээрээс хол байлгахын тулд мөсийг нь салгахын тулд мөсийг таслах ёстой байв.

Пафлас нь SS АНУ-д зорчигч байсан. Түүний хөлөг онгоцонд байгаа дурсамжууд нь хуучин гэрэл зургууд шиг санагдаж байна. Олон арван том, том ziploc уутанд битүүмжилж, цаасан хавчаараар зохион байгуулав.

Пафлас: Та 11 настай байхдаа ямар харагддаг вэ? Намайг 11 настай байхад, тэр улаан цагаан, хөх нь гарч ирэв. Энэ нь дараа нь арагшаа эргээд, дараа нь

NOWNEELEEL: SS-ийн SS-ийг Христийн шашинтнууд. Тэр таван хотын блок байсан бөгөөд 53,000 тонноос дээш урттай байсан.

1951 оны 6-р сарын 23-ны өдөр Аудио, 1951-НОГООН НОГООНЫ ӨДӨР. Тэрбээр супер хөлөг онгоц байхаар бүтээгдсэн. Хэдийгээр хэзээ ч арвт хэрэглэж байгаагүй, энэ нь Тэнгисийн цэргийн хөлөг онгоцонд хурдан хөрвүүлж болно. Peacete-д энэ нь тансаг зорчигч тээвэр байв.

NOWEREEL: Түүний зорчигчдод тэр машин биш, харин цэс, дарс, дарсны жагсаалтыг гаргаж өгдөг.

Гэхдээ далай тэнгисийн аялал нь зөвхөн баян, алдартай, алдартай байсан. Америк руу явдаг цагаачид бас хөлөг онгоцон дээр дарав. Дунд ангийн гэр бүлүүд, Пафлас шиг, Нью-Йорибыг Карибын тэнгис рүү арван зургаан хоногийн аялал жуулчлалаар яваарай.

Пафлас: Эхний зогсоол нь Нассау байсан бөгөөд дараа нь бид Сент-Тиарко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Марокко, Мартуя, Мартуяа, Мартиник, Мартуя, Мартиник, Тринтад, Кристод, Кристобал очив.

SS АНУ нь олон тооны трансатлант чиглэлд явагдсан, саяхан 17 жилийн карьер дээр очсон олон тооны зорчигчдод аялсан.

МЭДЭЭЛЭЛ: Далайн аварга шалгаруулах цорын ганц арга зам бол Америкийн аварга дээр аялах явдал юм

Гэхдээ Агаарын аялал жуулчлалыг буулгаж, зорчигчид далайн гарцын градусын дээгүүр хурдыг сонгосон. 1969 онд Пафласын гэр бүлийн аялалын дараа зургаан жилийн дараа Пафласын гэр бүлийн аялалын дараа, SS АНУ тэтгэвэрт гарсан. Гэхдээ Пафлас нь тэр хэзээ ч туршлага, хөлөг онгоцыг хэзээ ч мартаж байгаагүй гэж хэлэв.

Пафлас: Үнэндээ би энийг арван жилийн өмнө FINENT-ийн өмнө ниссэн.

1996 онд СТАД-ийн АНУ Делаварефийн Делаварийн гол дээр байрлаж байсан бөгөөд энэ нь маш томоохон хөлөг онгоцыг байрлуулахад хангалттай том, гүнзгий, гүн гүнзгий, гүн гүнзгий, гүн гүнзгий, Энэ хөлөг онгоц бараг гучин жилийн турш унтаа байсан. Түрээсийн маргаан, SS-ийн Түрээсийн маргаан нь хөлөг онгоцонд хариуцлага хүлээлгэсэн байгууллага, усан онгоцонд хариуцлага хүлээлгэж өгсөн байгууллага. Олон жилийн турш Хагринг хийсний дараа Филадельфи дүүргийн дүүргийн шүүх хөлөг онгоцыг хөлөг онгоцноос зайлуулахаар захиалав. Гэхдээ нүүлгэн шилжүүлэхээс хэдэн долоо хоногийн өмнө флорида муж улсын ер бусын саналыг хүлээн авав. Усан онгоцыг живж, үүнийг хиймэл хаданд эргүүл.

Дуу: (Усан онгоц далай руу залгаж байна)

Делавари голыг 990 футын урт хөлөг онгоцоор удирдан чиглүүлэхэд 12 өдөр, хэд хэдэн удаа завь гарав.

Дуу: (Пердидо хатан хааны эвэр)

… Пам Пафлас амьдардаг Алабама эрэгт. Пам Пафлас амьдардаг.

Ахмад Уилли Жонс: Та үүнийг хэлэхэд та надад итгэхгүй байна …

Энэ бол Вилли Жонс юм. Тэрбээр Алабама эрэг дагуух үзэсгэлэнт аялал жуулчлалын аялал жуулчлалын ажил явуулдаг.

Жонс: Пам, та нартай уулзаж байсан эмэгтэй намайг дуудаад, “Би энэ завь дээр очмоор байна. Та үүнийг харахыг хүсч байна. Та нар үүнийг харахыг хүсч байна. Та яагаад үүнийг хийхийг хүсч байна. Та яагаад үүнийг хийдэггүй юм бэ? Та яагаад үүнийг хийхгүй байгаа юм бэ?

PAFLAS-ийн зөвлөгөө, ахмад Уилли, Түүнийг дуудаж байхдаа Ховор, МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭДИЙГ ХҮРГЭЕ.

Аудио: Бид маш ойрхон байна. Хэрэв та тавцан руу явахыг хүсч байвал …

Энэ нь бизнесийн сайн алхам болж хувирав.

Жонс: Бид аль хэдийн 450 хүнийг гаргаж авсан. Мөн ирээдүйд бид 550 хүн захиалсан байна.

PAFLAS-ийн хувьд энэ нь гашуун юм. Тэр ахмад Виллигийн ТУСГАЙ СТАНДАРТЫН ТУСГАЙ СТАНДАРТЫН ТУСГАЙ СТАНДАРТЫН ТУСГАЙ.

Пафлас: Харахдаа харамсалтай байсан. Энэ нь муудаж байгаагаа хэлж чадна. Өдөр бүр би илүү олон зүйлийг авч явдаг. Энэ нь зүгээр л Sadder харагдаж байна.

Гэхдээ Пафлас энэ нь түүний цуглуулга цуглуулах, эсвэл түүний дуртай SS АНУ-ын түүхийн түүхүүдийг эвдэх боломж юм.

Аудио: Энд хэдэн цэс байна. Хөөх. Би Кенгуру сүүл дээр өнгөрч байна гэж бодож байна. Би хийсэн гэдэгт би итгэлтэй байна.

SS АНУ дараагийн зургаагаас арван хоёр сарыг гар утсаар өнгөрөөх болно. Бүлэг нь хөлөг онгоцны нэр хүндтэй утааны стекийг арилгах болно, танк, бусад аюултай материалыг онгоцон дээр дарж, Дараа нь хөлөг онгоц Окалуоса муж, Флорида муж, Флорида, түүний эцсийн хүрэх газар, түүний сүүлчийн даалгавар.

Зорчигч: Та үүнийг бүгдийг нь хадгалсандаа маш их баяртай байна. Чи биш үү?

Пафлас: Өө тийм. Энэ бол хамгийн хөгжилтэй байсан. Зүгээр л хүмүүс гарч ирж, үүнийг авчрахад баярлалаа гэж хэлье. Миний сайн сайхан байдал.

Зорчигч: Үүнийг авчирсанд баярлалаа. Бид дуу хоолойгоо үүнд нэмэх гэж байна. Баярлалаа. Тийм шүү ….

Дэлхий ертөнцийг мэдээлэх, би гар утас, Алабама.

Аудио: (цаашаа явах) Би үүнийг хадгалсан гэдгээ маш их бахархдаг. Өө хөөх! Үнэхээр догь …