Олон нийтийн харилцаа, маркетинг хоёр бол уламжлалын хувьд тусдаа угшилтай ойлголтууд. Гэвч дижитал мэдээллийн хэрэгслүүд болон технологийн нэг нэгэнтэйгээ уялдаа холбоотой байдал нь тэрхүү 2 ойлголтыг нэгдэхэд хүргэсэн гэх үл ойлголцол үүсч эхлэв. Ялангуяа PR болон борлуулатын ажилтнууд PR хийхдээ маркетингийн арга хэрэгслүүд/ихэвчлэн хэрэглэгчийн үнэ цэнэ гэхээсээ илүү ашгийн төлөө/-ийг ашиглах болсон нь маркетерууд болон PR мэргэжилтнүүдийг ижилхэн үүрэгтэй гэх төөрөгдлийг бий болгосон юм.
Орчин үеийн менежментийн онолын эцэг гэгдэх Петр Дракер мэдлэгийн эдийн засгийн эрин үед улс орон, албан байгууллагууд (төр, төрийн бус болон хувийн хэвшлийн) хэрхэн оршин тогтнож, менежмент явуулж, ажилтнуудынхаа (иргэд) боловсролыг цаг үетэй хөл нийлүүлэн алхуулах талаар хийсэн судалгаанууд нь өнөөдрийг хүртэл менежментийн философийн өнгө төрхийг тодорхойлсоор байна.
Чон Чу-ён хэзээ ч юм Солонгос тосгоны ядуу тариачны нэгэн хүү байжээ. Ядуу зүдүү амьдралыг ялан дийлэхийн тулд Сөүл орох ганц тасалбарын ч мөнгөгүй байсан боловч зориг гарган нийслэлийг зорьжээ. Таарсан ажлыг гололгүй хийж, бизнесээ амжилттай босгож алдаж ч үзсэн, нэг биш удаа шатаж бүгдийг эхнээс нь эхлүүлж байжээ. Нэг үгээр хэлбэл тэр Hyundai Group гэх томоохон компанийг тэгээс нь эхлүүлсэн бөгөөд шантралгүй тууштай зүтгэсний ачаар дэлхийн хамгийн баян, нөлөө бүхий хүний нэг болж чадсан юм. Бид Чон Чу-ёнд хүндэтгэлтэй ханддаг, тэрээр өөрийнхөө үлгэр дуурайллаар ямар ч нөхцөлд хүссэндээ хүрч болно гэдгийг харуулжээ. Хамгийн гол нь стандарт бусаар сэтгэх хэрэгтэй.